Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Born2BCrazy schreef:Mijn paard zwiept zelf ook wel eens..als ze de achterhand 'activeert'.. ze voelt dan zeker niet gespannen..maar 'slingert de motor aan' als het ware![]()
Dus denk zeker niet dat dat altijd opgaat..
Maar misschien idd een merrietrekje?
dierfysio schreef:snap niet waar jullie zo blij van worden; ik vind het er zelf erg onrustig uitzien. (die staart!)
en vind het eigenlijk een kwalijke zaak dat zo'n jong dier (8 jaar, toch?) al zo op zo'n hoog niveau werkt. paarden zijn pas na hun 8e jaar (!!) uitgegroeid, dus dan pas toe aan zwaar werk.
doe mij maar een relaxed, ontspannen lopend paard; dat vind ik er vriendelijker uitzien dan dit...
Kajanus schreef:Born2BCrazy schreef:Mijn paard zwiept zelf ook wel eens..als ze de achterhand 'activeert'.. ze voelt dan zeker niet gespannen..maar 'slingert de motor aan' als het ware![]()
Dus denk zeker niet dat dat altijd opgaat..
Maar misschien idd een merrietrekje?
Nou dan moet Bleu horse Matine wel erg vaak zijn motor aanslingeren![]()
Maar of het een merrietrekje is dat weet ik niet, wij hadden ooit een ruin die het ook best wel erg deed.

En dit was dan nog alleen maar losrijden
Ik had t in de ring gezien.. die voor benen zoo gaaf paard!!
.
.
maaykuhhh schreef:Ik vind het zowieso knap dat je zo ver kunt komen met een merrie.
Dat zie je niet vaak! Ik heb niks tegen merries,
maar ze kunnen behoorlijk dwars zijn en snel op hun teentjes gestrapt.![]()
Ik zie maar weinig paarden ZO bewegen!![]()

?
En dat andere filmpje geeft inderdaad alweer een héél ander beeld! Die heeft ook bepaald geen gemakkelijk begin van z'n kür uitgekozen zeg!
Born2BCrazy schreef:snap de discussie wel..
blijft ook een moeilijk punt om te beoordelen..
ben trouwens benieuwd naar pag 4 en 5...kun je die ook plaatsen?