Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Schimpie schreef:Er worden zoveel paarden beleerd met 2,5, denk maar aan 90% van de KWPN'ers.
En Hildetc zegt toch ook niet dat ze het paardje tussen nu en een half jaar naar de Z wil rijden ofzo. Zw rijd er gewoon relaxed mee en heus niet elke dag.
Lekker beessie hoor trouwens en hoe hoog is hij eigenlijk?

Esperanca schreef:ikenindi schreef:en ben jij nou zo dom dat je niet verder kijkt dan je neus lang is? er is al een paar keer wat van gezegd, en na de laatste keer dat er wat van is gezegd is het niet meer gebeurd, dus wees sliom en houd dan liever je mond...
Nee, want ik postte toen hun post net waren gepost, zonder dat ik de reacties gezien had dus.

En je past er prima op, ik vind je niet te lang
ikenindi schreef:Schimpie schreef:Er worden zoveel paarden beleerd met 2,5, denk maar aan 90% van de KWPN'ers.
En Hildetc zegt toch ook niet dat ze het paardje tussen nu en een half jaar naar de Z wil rijden ofzo. Zw rijd er gewoon relaxed mee en heus niet elke dag.
staat er heel groot in;) en laten we hier geen discussie voeren. daar hebben we al een discussietopic voor...

Veel plezier .. Maar dat gaat zeker lukken
Schimpie schreef:Er worden zoveel paarden beleerd met 2,5, denk maar aan 90% van de KWPN'ers.
mooie pony
heel aparte kleur!
]
iiCk_angel schreef:je zei dat je m de kans geeft om nog goed te groeien, nou dat doe je niet als je erop gaat zitten.
met 4 jaa ris eigenlijk nóg beter als 3..
jullie zien er leuk uit samen.

hildetc schreef:ik heb hem bereden gekocht, dat wil zeggen dat hij 5 weken onder het zadel is. dat wil niet zeggen dat ik hiermee begonnen ben en hiermee doorga!!! ik ga heel rustig met hem verder en dat betekent echt niet dat ik elke dag met hem uren ga rijden hoor!!!! ik wil hem nl echt de tijd geven om groot te worden!!!! we gaan het heel rustig aandoen en hij heeft nog lekker veel vrij.