Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CCCCorine schreef:Wafel schreef:Jep dan heb ik iets niet goed gecontroleerd.
Dat HOEFT niet perse zo te zijn. Er lopen genoeg papierloze paarden rond, dus geen papieren is niet per definitie hetzelfde als 'er is iets aan de hand'.
jakary1511 schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat je van die dader niet veel meer te horen gaat krijgen, zulke zaken worden vaak geclasseerd zonder opgelost te raken

_rosita_ schreef:poeeeh, wat een lastige zeg.
ik heb toos nu 1,5 jaar en zou haar voor geen goud meer kwijt willen. als zou blijken dat zij gestolen zou zijn en die eigenaar bij mij voor de deur zou staan, zou ik het verschrikkelijk vinden voor die mensen, maar mijn beestje toch niet meegeven. ik hou onwijs veel van dat dier en wil haar absoluut niet kwijt....
dat geld interesseerd me geen drol, heb uiteraard hard gespaard voor ik haar kon kopen, maar het gaat mij om het gevoel.
Wafel schreef:En als de eigenaar nou ook super veel van paardje houd en al lang erna opzoek is mag die dan barsten....
Wafel schreef:jakary1511 schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat je van die dader niet veel meer te horen gaat krijgen, zulke zaken worden vaak geclasseerd zonder opgelost te raken
Dus jij zou er niet eens moeite voor doen....

; ik wil mijn paard echt nooit meer kwijt!!! Ik zou het heeeeeeeel erg vinden voor de vorige eigenaren, maar de klik die ik met Sam heb, heb ik niet zo snel met een ander paard. Ik zou hem echt niet terug kunnen verkopen (geven zou ik sowieso niet doen, want ik heb ook voor hem gespaard en hem betaald). Natuurlijk mogen ze hem wel komen bezoeken e.d. en ik zal ook al mijn medewerking verlenen om de dieven op te sporen.