Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En dan zo saampies een rondje polder
Wel altijd heel gezellig! En ik vind niet dat je aan het paard merkt dat zij er last van heeft, ze loopt even hard en vrolijk als normaal, oortjes naar voren. Maar ik vind wel dat je dit soort dingen niet te vaak moet doen. Zo een keertje voor de lol echter vind ik prima hoor! mirgino schreef:tuurlijk kan dat![]()
wat denk je wat er op een voltige paard zit?
soms wel 4 of meer kinderen /volwassenen en die voltigeren toch ook wel een 30min lang
dus zo erg is dat helemaal niet hoor![]()
toen ik jong was hadden we shetjes en daar zaten /reden we ook weleens met z`n 2 en op
zonder zadel!

LCharlotte schreef:De tweede persoon zit op een gedeelte dat qua botstructuur niet optimaal is om zo belast te worden, ik vind het dus niet goed.

Valina schreef:Ik heb mezelf er ook weleens "schuldig" aan gemaakt.
Zie de foto voor het bewijs,... (al denk ik dat dit toch echt wel moet kunnen voor een klein stap-ritje)
Dus ze laten het wel merken hoor als ze het niet willen!
mirgino schreef:tuurlijk kan dat![]()
soms wel 4 of meer kinderen /volwassenen en die voltigeren toch ook wel een 30min lang
toen ik jong was hadden we shetjes en daar zaten /reden we ook weleens met z`n 2 en op
zonder zadel!

Love__Anouk schreef:mirgino schreef:tuurlijk kan dat![]()
zonder zadel!
Dat hun dat doen, hoeft nog niet te zeggen dat het gewoon kan.. Ik ben er niet op tegen, want ik geef toe, ik doe het zelf ook wel eens. Een rustig ritje, of heel even vind ik best kunnen. Maar keihard racen in galop, 2 uur achter elkaar met z'n 2en op 1 pony vind ik heel wat anders..
Het is dan ook wel een stevig gebouwd paardje
mirgino schreef:Hoor je mij ergens zeggen dat iemand dat doet dan? Ik bedoel alleen maar te zeggen, als iemand dat zou doen, dat dat niet gezond zou zijn.. Geen verdraaiing van woorden dus..Love__Anouk schreef:
Dat hun dat doen, hoeft nog niet te zeggen dat het gewoon kan.. Ik ben er niet op tegen, want ik geef toe, ik doe het zelf ook wel eens. Een rustig ritje, of heel even vind ik best kunnen. Maar keihard racen in galop, 2 uur achter elkaar met z'n 2en op 1 pony vind ik heel wat anders..
heb ik wat gemist![]()
ik heb nergens gelezen dat ze er 2 uur achter elkaar op gaan zitten en keihard gaan racen in galop!
dit is een verzinsel van jou![]()
en zo worden dus weer de woorden van een TS verdraaid![]()
![]()
_Maud schreef:LCharlotte schreef:De tweede persoon zit op een gedeelte dat qua botstructuur niet optimaal is om zo belast te worden, ik vind het dus niet goed.
Ben het met je eens!
LCharlotte schreef:De tweede persoon zit op een gedeelte dat qua botstructuur niet optimaal is om zo belast te worden, ik vind het dus niet goed.