Al bieden ze een miljoen!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Al bieden ze een miljoen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:10

als ik een paard weg zou doen vind ik geld niet eens belangrijk! Een goed tehuis is beter! Dus voor een hoog geldbedrag en niet wetend waat ze terecht komen gaan ze niet, nog voor geen 10 miljoen!
Mijn appaloosa gaat dus GRATIS naar zijn bijrijdster maar hij blijft bij mij op stal zodat ik weet dat hij het goed heeft, dat vind ik veek belangrijker Knipoog

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:10

ik sluit me volledig aan bij Urielle!
tuurlijk ben je er even kapot van, maar als hij ergens anders ook goed krijgt?
kan je een hoop leuke dingen mee doen hoor!
en een miljoen hoeft niet geboden te worden, er zijn veel reeelere bedragen waar ik over na zou denken.

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:18

als er een miljoen wordt geboden... dan weet ik het niet... ik denk dat ze dan wel weg gaat.. maar vooro minder... Tong uitsteken maar het ligt erook aan welke reden het is...

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:25

Voor niets... Maar m'n ouders zouden er denk ik helemaal niet mee akkoord gaan. (normaal ook.)

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:26

Cinnepin schreef:
als ik een paard weg zou doen vind ik geld niet eens belangrijk! Een goed tehuis is beter! Dus voor een hoog geldbedrag en niet wetend waat ze terecht komen gaan ze niet, nog voor geen 10 miljoen!
Mijn appaloosa gaat dus GRATIS naar zijn bijrijdster maar hij blijft bij mij op stal zodat ik weet dat hij het goed heeft, dat vind ik veek belangrijker Knipoog

Helemaal waar, leuk voor je bijrijdster zeg die is vast heel erg blij Lachen

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:27

Als ik een goed bod zou krijgen, en mn pony een goed tehuis mag hij van mij weg. T is een leuk dier, maar de echte klik is er niet. We kunnen het goed vinden samen, maar that's it.

vivalavida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:35

mijn pony gaat gratis weg,,
Ik heb haar gekregen en mag er alles mee doen maar moet haar weer terug geven als ik haar niet meer wil.
Maar verder zou ik deze pony voor geen goud weg doen, omdat ik weet dat ze heel veel betekend voor de echte eigenaresse en voor mij, en omdat ik weet dat ze een echt kreng is en alleen maar voor je werkt als ze je vertrouwt en jij echt laat zien dat je de baas bent

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:37

Mijn paardjée gaat nooit weg Lovers
Voor mij is ze alles waard, en is ze onbetaalbaar. Lachen

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:39

Thirsa is onbetaalbaar, ze gaat echt niet weg.. voor geen enkel bedrag Lachen

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:39

Voor een miljoen zou ik er wel eens serieus over nadenken Knipoog

Becky_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:43

Inderdaad voor een miljoen ga ik echt wel denken maar dat bieden ze toch niet. Knipoog

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:44

Die 100% klik mist tussen mij en m'n paard, we kunnen het wel goed vinden maar er mist nog iets. Als er een miljoen wordt geboden, gaat ie wel hoor naar een baasje waar die klik wel is.

solina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:45

moet je zeker altijdeven goed over na denken.ik heb ong 6 jaar geleden een keer een bod op mijn toen nog hengst,gekregen van een half miljoen giulden nog.ik wou dit niet wou nog eerst jaartje door rijden,anderhalf jaar later kreeg hij de beginselen van hoefcatrol en was ik vele dierenarts kosten en dergelijke kwijt,en moest ik hem nog verkopen voor ,heb er ong 2000 gulden voor gehad. dan ga je toch even denken toch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:47

Bij Kawa heb ik ook gezegt dat hij nooit weg zou gaan Lachen
ER zijn als eens een paar keer leuke bedragen geboden, maar hij staat nog steeds hier in de wei Lachen

Iemand heeft toen voor de fun een ton willen bieden..kijken of ik hapte (wat ik niet gedaan zou hebben) maar hij durfde het toch niet aan Haha!

Bij Zanda moet ik eerst kijken of we met rijden een klik gaan krijgen.
Dan ga ik pas kijken of hij ooit weg gaat of niet Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:50

Het is niet voor niks dat Arend Zoer in alle kranten komt als er met miljoenen gesmeten wordt. Schijnbaar dus toch heel uitzonderlijk dat ie niet overstag gaat, en dus andere mensen bijna altijd wel. Dus ja, al die praat hier van Néé hoor, nooít! Voor geen miljoen neem ik met wat korreltjes zout.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-07 19:50

Leuk al die antwoorden Haha!
Ik kan me in alle antwoorden wel vinden....ik kan me de situatie namelijk niet eens indenken wat er dan door je heen zal gaan!!

Ik geef niet om geld, ik ben een student die alles zelf moet betalen en er trots op ben dat ik het allemaal prima rond krijg en zelfs soms nog wat luxe overhou!
Ik ben zó ontzettend blij met dit paard.....dat is echt onvoorstelbaar.....daar kan bij mij werkelijk geen geld tegenop!!! Haha!

Ik vind het echt leuk om te lezen hoe iedereen daar tegenover staat Lachen

x_Staceyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:52

Mijn pony gaat echt voor geen miljoen weg! Ze is heel belangrijk voor mij en ik ben haar bijna kwijtgeweest voordat ze van mij was. Huilen Ze heeft nu een fijn en goed tehuis. Voor haar ga ik echt door het vuur! Duivel Het is mn allerbeste vriendin die me altijd wel in een goed humeur weet te brengen Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:53

Kawa had echt voor een miljoen niet gegaan.
Echt niet, je had me ook in de krant kunnen zetten wat dat betreft.

Als de "grote mannen" een bod uitbrengen weet je zeker dat ze nog niet aan hun uiterste zitten.
Als deze dan ook nog eens een keer of 5 terug komen....
Ik denk als ik er serieus op in had gegaan, dat ik dichtbij dat bedrag van die ton had uitgekomen dat wat die man voor de fun wou bieden.

Okey, dat is geen miljoen...maar voor ons net zoveel als die paar miljoen voor Zoer Lachen

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:54

Bij mij ligt het ietwat anders; de pony's (grote vosshetten met lichte manen en staart, rond de 1m.) zijn officieel gezien niet van mij, maar van een oudere man rond de 70. Hij is net mijn 2e opa, en alles omtrent de pony's gaat in wederzijds overleg, ik krijg ook veel verantwoordelijkheden; medebepalen welke dekhengst we kiezen, welk hengstje wordt verkocht en aan wie, etc. etc.

Ik heb voor Otje (onze fokmerrie, bereden en betuigd) inmiddels al bélachelijk hoge boden gekregen van mensen die echt serieus interesse hadden omdat ze het zo mooi deed, super karakter heeft, 100% bomproof, mooie pony, etc.

Boden van wel 1000 tot 6000 euro; en dat voor een shetlandmerrie (wel goede bloedlijnen en papieren, maar toch)

Maar; ons antwoord is steevast: 'nee, deze is niet te koop; dit is onze fokmerrie, onze éerste merrie (9 jaar oud), haar hengstjes zijn wel te koop Haha! '

Sommige mensen reageren dan helemaal beledigd dat zélfs wanneer ze zo'n hoog bod doen, de pony niet wordt verkocht, en hengsten willen ze dan niet. Ja, jammer dan, maar Otje blijft voorlopig toch nog lekker bij ons haar dagen slijten Lachen

Maar; een miljoen zou ons vast wel aan het denken zetten Knipoog

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:55

mijn aller beste vriend , die is onbetaalbaar
daar heb ik veel te veel aan gehad in al de jaren die ik met hem door gebracht heb

hij was letterlijk mijn eerste vriend , die om me gaf en me niet liet staan , die mij leerde dat ik gelukkig kan zijn ... nee , voor mij is hij alles , als ik denk dat er nog maar iets kleins met hem gebeurt dan schiet ik al in tranen , laat staan verkopen

Si_monee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:58

ik heb in je profiel gekeken leuk beestje! 4 witte voetjes dus logisch dat brengt geluk Tong uitsteken Veel succes met je beestje vet dat het zo goed ging Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 20:00

als iemand ene miljoen voor mijn shet zou bieden zou ik wel na gaan denken, maar niemand is zo gek om zoveel voor een shet zonder papieren en met scheve tandje's te bieden Knipoog maar voor minder gaat hij echt niet weg!!! de andere zou ik pas nagaan denken bij minstens 2 miljoen als begin bod Knipoog

Noppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 20:02

Al zouden ze me al het geld van de wereld bieden...ik peins er niet over!! Haha!

Ze zeggen dat voor geld alles te koop is, nou mooi niet dus! De emotionele waarde is oneindig veel hoger. Ja

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 20:05

Matador gaat niet weg, net als onze nieuwe aanwinst Bert. Dat zijn blijvertjes. Eventuele toekomstige paarden zijn wel gewoon voor de verkoop als dat zo uitkomt, maar daar zal ik met een heel ander gevoel mee beginnen - je houdt er toch rekening mee dat ze ooit weggaan.

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 20:08

Ik zou mijn paard (als ik er een had) wel wegdoen voor 1 miljoen.

Maar alleen voor een goede thuis, wat wel zozal zijn, de mensen die 1 miljoen op een paard zouden bieden kunnen het zich wel veroorloven denk ik Knipoog