(Sta er zelf
en start met 2 paarden daar ) Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
(Sta er zelf
en start met 2 paarden daar )
Meestal 6 tot 8 dressuur ringen en dan loopt het alsnog van 9 tot 5
MyWishMax schreef:Ja erg gezellig. En vooral erg groot.Meestal 6 tot 8 dressuur ringen en dan loopt het alsnog van 9 tot 5
Pony mag het niet en paard tja.. Dat is een geval apart (kan super springen maar heeft slechte ervaringen met wedstrijden springen
)
Otje_Elliot schreef:ja wij gaan ook naar het Amalia en Reigersburgh met 2 powny's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
spannend!!!!!
Ragna welke klasse en pa of po start jij?
maar misschien ga ik wel richting het Z!!
Otje_Elliot schreef:11. 12. 13. 14 en 15 juli Hoogenboom (nieuwe wetering) 5 daags concours
weet alleen niet of het ook op gras is

abcde schreef:inderdaad wel handig,
2 juni op de berg in bleiswijk is op vrijdag voor pony's en zaterdag voor paarden.
ilovelucky schreef:abcde schreef:inderdaad wel handig,
2 juni op de berg in bleiswijk is op vrijdag voor pony's en zaterdag voor paarden.
Dit was het concours van vorig jaar want dit is mijn vereniging en me moeder is secretariaat en dit klopt niet.
Dit jaar komt tevens op de berg concours maar dan is het een kringselectie wedstrijd kijk op http://www.kringwestland.nl voor de data.
Otje_Elliot schreef:En kan je dan niet starten als je niet binnen de kring valt?

)
Red ik nooit met voorbereiding enzo Otje_Elliot schreef:11. 12. 13. 14 en 15 juli Hoogenboom (nieuwe wetering) 5 daags concours
weet alleen niet of het ook op gras is
MyWishMax schreef:Zo ik baal wel. Toen ik me opgaf voor het Amalia concours stond er niks van vol of reservelijst. Dus ik blij en opgegeven. Nu hebben ze blijkbaar nog niet startcoupons binnen en sta ik wél reserve en startgeld is ook al over gemaakt.