ik vind het mishandeling etc.
die mensen sporen echt voor geen meter ga dan naar de h oeren ofzo

echt kansloos
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Elessar schreef:Fijn dat ze hier iets tegen willen doen. Dit is te gek voor worden.
Dat je zin hebt in sex met een dier mag niet betekenen dat je zomaar iemands erf op mag en sex mag hebben met een dier. Waarschijnlijk zal de merrie hier geen last van hebben, maar toch. Het hele idee dat iemand zijn snikkel in je paard stopt, vind ik fout. Daar hebben we hengsten voor tegenwoordig.
Elessar schreef:Fijn dat ze hier iets tegen willen doen. Dit is te gek voor worden.
Dat je zin hebt in sex met een dier mag niet betekenen dat je zomaar iemands erf op mag en sex mag hebben met een dier. Waarschijnlijk zal de merrie hier geen last van hebben, maar toch. Het hele idee dat iemand zijn snikkel in je paard stopt, vind ik fout. Daar hebben we hengsten voor tegenwoordig.
__KELLY schreef:ik vind het echt raar dat het niet verdoden is
ik vind het mishandeling etc.
die mensen sporen echt voor geen meter ga dan naar de h oeren ofzo
echt kansloos
Silletje schreef:valt dit dan niet onder dierenmishandeling??
iris_abel schreef:de h oeren zijn blijkbaar saai geworden,een paard heeft ook gevoelens!!!!
Nikka schreef:als er maar een gat in zit???????
(sorry dat ik hierom lach, want het is eigenlijk feit)
Krijg toch net weer wat anders dan wat ik zocht..
Nikka schreef:als er maar een gat in zit???????
Elessar schreef:Silletje schreef:valt dit dan niet onder dierenmishandeling??
Blijkbaar niet. Anders stond er wel een straf op. Over het sex hebben met dieren wordt niets gezegd. Echter heeft deze man wel een boete gekregen voor het betreden van andermans terrein (ongevraagd).
Jalenka_Kiya schreef:Dierenmishandeling is wel strafbaar dus ik zou wel aangifte doen!