En het begint weer...

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: En het begint weer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 16:03

wel, het was in een hele rare vorm, ik heb gelijk een trekkammetje erbij gepakt en domme domme ik was eerst bezig de pony weer te herstellen gedeeltelijk voordat ik de foto's ging maken... Clown

Promilandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 16:04

Hee Shan,

Nu dit weer...
Ze moeten je ook wel hebben zeg..
Ik hoop dat het weer goed komt met je voorpluk en de staart..
En dat je nu een keer de daders mag vinden....

Succes

Lfs Anne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 16:45

Ik had net de politie aan de telefoon en ze gaan ermee bezig! Adressen en telefoonnummers van de andere zaak zijn inmiddels al doorgemailt aan hun en het is heel toevallig dat 1 van die meiden sins kort geen verzorgponyu meer heeft en het nu weer begint bij de wei van ons!! Bloos! Boos!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 16:51

Shanna schreef:
Ik had net de politie aan de telefoon en ze gaan ermee bezig! Adressen en telefoonnummers van de andere zaak zijn inmiddels al doorgemailt aan hun en het is heel toevallig dat 1 van die meiden sins kort geen verzorgponyu meer heeft en het nu weer begint bij de wei van ons!! Bloos! Boos!

Beetje heel erg té toevallig ja, alhoewel je zulke verdenkingen natuurlijk niet 'hard' kunt maken zonder echt bewijs Knipoog

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 18:19

en camera's dan?
of in ieder geval dummie camera's die heb je ook die mee bewegen. dat schrikt mischien af?

Love__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 18:29

Jeetje, Ik zou echt nooit zomaar aan iemand's pony komen, laat staan er in knippen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 18:41

camera's is onhandig op een wei van 4 hectare in een rare vorm.. tenminste, wil je de daders ook nog duidelijk filmen, anders heb je er nog niks aan als je 5 vlekje's met een paar andere vlekje's in beeld ziet.. Scheve mond

_Merato_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 22:18

Tjongejonge, het valt me elke keer weer op dat de mensen van tegenwoordig zo'n lef hebben om dit te doen; tuurlijk, we zijn vroeger allemaal wel penny geweest, maar dit slaat toch werkelijk alles.
Ik zou het vroeger niet eens gedurft hebben om aan andermans pony/paard te komen.
Nog eventjes en ze lopen doodleuk je erf op. (moet je vooral bij ons doen, word je gelijk 'verwelkomd' door 4 waakhonden)
Shanna, ik hoop dat dit alles een goede afloop heeft, ik duim voor je dat ze die schoften (ik heb er gewoonweg geen ander woord voor) snel pakken.
Groeten en sterkte van Yetse, die bij je in de buurt woont.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 11:50

Vreselijk dat ze dit doen, kun je je niet ergens achter verstoppen en gewoon een dag blijven kijken mss met meerdere. Ik zou het zeker doen, zou er niet tegen kunnen dat ik niet weet wie het doet ofzo. Lijkt me vreselijk! Hopelijk vind je de daders, mss kun je hen ook een keer een kapbeurt geven. Extreme duivel

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 13:13

ooh gadverdamme zeg. dit is dus mijn ergste nachtmerrie scenario, dat iemand Lowara's manen er stiekem in de wei afknipt. Ze staan ook direct aan de weg ( sterker nog, ze staan direct langs de twente wandelroute) en toch kijkt iedereen in het gezin altijd even extra als er wandelaars bij de wei blijven staan, just in case.
Helaas is de sociale controle nogal slecht hier, buurman die zijn boerderij er direct voor heeft snapt alles niet zo goed meer, dus die zou het volgens mij niet eens opvallen als er vreemden de wei ingingen Nagelbijten / Gniffelen

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 13:25

ohh wat zou ik woest zijn als ik maar denk dat er iemand aan mn paarden zou hebebn gezeten. ik zou wel gaan waken desnoods in ploegendiensten. en denk niet dat ze er met een heel kopje haar nog vandaan komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 14:35

ik heb gister zijn vlecht om de 3 steken vastgezet met meerdere elastiekje's dus ze hebben heel wat los te halen als ze zij vlecht eruit willen halen!! (en dat is pokkewerk!!! Clown ) vandaag is het helaas mooi weer maar tot nu toe zit zijn vlecht er nog ik (scholen zijn ook nog niet uit dus ik vertrek zo weer incl hond richting de wei en ga daar gewoon ergens mijn hond uitlaten als ik iets verdachts zie!!)

ik heb ook met de politie afgesproken dat we via de mail contact houden omdat dat sneller werkt dan via de telefoon!!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 14:43

zo had ik laatst gereden met otje, was mooi weer (afgelopen weekend, zondag's) en was nog even voerbakken aan het klaar maken, alvast voor savonds, waarop ieders nog een lekker worteltje kreeg toegestopt. ik stond met mijn rug naar de straatzijde, dus kon niets zien. Deur opslot gedaan (sleutel ligt altijd op bepaalde plek die alleen ik, Henk en mijn bijrijdstertje weten) en keerde me om om naar mijn fiets te lopen. Kijk ik vól in een fototoestel en een cameralens van een paar mensen die ons dus al de hele tijd aan het filmen waren. die lens stond echt op míj gericht, en dus ook de stal... toen ik me omdraaide bleven ze even verder filmen, en toen filmden ze weer de pony's. Weet niet, maar dan ga je gelijk wat denken, misschien hadden ze wel gezien waar ik de sleutel verstopt had... Maargoed, gewoon hallo gezegt, complimenten geincasseerd over wat voor leuke pony's ik had, en toen weggelopen. om het hoekje nog even paar minuten staan kijken, maar ze liepen al weer weg. daarna en savonds de hond uitgelaten en pony's gevoerd, maar er was verder niets aan de hand... dan hou je het toch eventjes in de gaten, als iemand dat zo staat te filmen Knipoog