runningkawa schreef:Er zijn wel goedkopere stekkies te vinden
5 miljoen hypotheek, geen idee hoeveel dat is per maand, maar dat red je nooit.
Oke huisje koste iets minder dan.4, nogwat miljoen.
maar dat was zonder land.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
runningkawa schreef:Er zijn wel goedkopere stekkies te vinden

bloempje1 schreef:runningkawa schreef:Er zijn wel goedkopere stekkies te vinden
Oke huisje koste iets minder dan.4, nogwat miljoen.
maar dat was zonder land.
runningkawa schreef:ik heb nu de link gezien, schitterend object
Maar dat is geen start bedrijf..dat is iets voor de koningin
runningkawa schreef:Maar wat me wel steekt bij zo'n bedrijf dat de ene bak maar 18 breed is, komop daar moet een miljoen vanaf![]()
Olle schreef:Ik heb deze al een keer eerder gezien. Alleen waar mij ook nog de schoen bij wringt is dat de Politie het manegecomplex huurt! Gaat dit dus betekenen dat je bijna zelf geen plek hebt voor paarden te houden, want ik denk dat de politie wel voorrang krijgt
bloempje1 schreef:Kimberley77,uiteraad zal je met een goed plan moeten komen.
En het is groot om mee te beginnen.
Daarom vroeg ik me het juist af,want ten eerste welke bank is nou zo gek om 5 miljoen te lenen.Ten 2e een normalen burger zal het nooit voor elkaar krijgen om een stal te beginnen.
Maar dit is in de randstad,btw nog dicht bij mij ook.
en ik weet toevallig dat daar de stalkosten als ik goed had begrepen 275 permaand all inn is op dit moment.
En ja de randstad is duur.
veerledec,het is in de randstad en die is duur.
Ik weet dat ze nu per maand 275 vragen all inn.
Maar dit zal je er dus nooit uitkunnen halen.Als je hypo al zo groot is.
Mirgino,ja als 2e huisje vind ik het ook goed hoor
Olle schreef:Ik heb deze al een keer eerder gezien. Alleen waar mij ook nog de schoen bij wringt is dat de Politie het manegecomplex huurt! Gaat dit dus betekenen dat je bijna zelf geen plek hebt voor paarden te houden, want ik denk dat de politie wel voorrang krijgt
) juval schreef:als je een manege wilt beginnen zul je daarvoor toch ook wel een opleiding nodig hebben.
. Bij een eigen bedrijf zijn andere kwaliteiten denk ik belangrijker.
mirgino schreef:dit zeg jij nou![]()
maar in Rockanje zit een paardenrusthuis en dar lopen wel 95 bejaarde paarden en pony`s rond
ik keek mijn ogen uit![]()
en dat kost je toch tussen 140/160 euro p/m
ze staan daar in hele ruime stallen met 3 pony`s en alle stallen zijn zelfbouwstallen
dus alle formaten hebben ze
er is veel wei bij en ze gaan in groepen van 25 naar buiten in de winter
en in de zomer die het kunnen 24 uur op de wei
dus er is wel vraag naar
runningkawa schreef:Olle schreef:Ik heb deze al een keer eerder gezien. Alleen waar mij ook nog de schoen bij wringt is dat de Politie het manegecomplex huurt! Gaat dit dus betekenen dat je bijna zelf geen plek hebt voor paarden te houden, want ik denk dat de politie wel voorrang krijgt
Als die er dan die 27.000 in de maand voor huur geven
en verder veel buiten.
Citaat:de maandprijs voor je paard zou makkelijk omhoog kunnen
op Simonshaven zit een manege wat er stukker minder uitziet dan deze en daar betaal je 300/320 p/m
en dan komen daar je extra kosten nog bij van stapmolen ,warmwater,binnen/buiten op de wei zetten.
dus voor een superdeluxe stal mag wat betaald worden.

ruitje schreef:Citaat:de maandprijs voor je paard zou makkelijk omhoog kunnen
op Simonshaven zit een manege wat er stukker minder uitziet dan deze en daar betaal je 300/320 p/m
en dan komen daar je extra kosten nog bij van stapmolen ,warmwater,binnen/buiten op de wei zetten.
dus voor een superdeluxe stal mag wat betaald worden.
Ik als paardeneigenaar ga echt niet extra betalen omdat er warm water is, of omdat er een stapmolen is.
Ik wil extra betalen als mijn paard veel naar buiten gaat, als er goed voer is, als er genoeg op de bodem van een stal ligt, als de eigenaren iets van paarden afweten zodat ik met een gerust hart op vakantie ga.
Je kan niet zomaar je prijs omhoog doen omdat je denkt dat je beter ben dan je stallen in de omgeving. Dat zal je dan klanten kosten, als het zo makkelijk zou zijn had deze pensionstalhouder die er nu zit ook alang zijn prijs omhoog gedaan lijkt mij
,voor het gebruik van warm water om je paard te wassen moet je muntjes kopen