Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tallie1979 schreef:Hai Cassidy..
Ik vind je wel een beetje kattig hoor! Linda zit dit duidelijk dwars en jij gooit er nog ff een scheppie bovenop!.. Vergeet niet dat ze de pony zou RUILEN en dat zij er dus ook een zeer geschikt persoon in zag.. Ze vind het gewoon super jammer dat het niet is doorgegaan en heeft een teleurstelling te verwerken. Iedereen reageerd daar anders op en in dit geval is dat boosheid.
Laat haar dus lekker en kat haar niet zo af, als jou het zou overkomen dan zou je ook niet willen dat iemand je zo vreselijk op je persoon zou aanvallen en er dus nog even een scheppie bovenop zou doen..
Vrede op aarde!
Pinky_girl"]
[quote="Tallie1979 schreef:Hai Cassidy..
Ik vind je wel een beetje kattig hoor! Linda zit dit duidelijk dwars en jij gooit er nog ff een scheppie bovenop!.. Vergeet niet dat ze de pony zou RUILEN en dat zij er dus ook een zeer geschikt persoon in zag.. Ze vind het gewoon super jammer dat het niet is doorgegaan en heeft een teleurstelling te verwerken. Iedereen reageerd daar anders op en in dit geval is dat boosheid.
Laat haar dus lekker en kat haar niet zo af, als jou het zou overkomen dan zou je ook niet willen dat iemand je zo vreselijk op je persoon zou aanvallen en er dus nog even een scheppie bovenop zou doen..
Vrede op aarde!
AnneOmie schreef::Maar wat ik trouwens zo raar vind Linda... hoe komt het dat die vrouw met jou wilde ruilen van paard terwijl ze jouw paardje Renzo nog niet eens had gezien... offe heb ik iets gemist
Sibold schreef:Ik snap eigenlijk niet waarom de constructie pony ruilen voor andere pony in het leven geroepen is? Makkelijk om dat met een emotieloos object te doen wat je bij de Zeeman gekocht hebt en wat niet past en met bijbehorende kassa-bon om kan tossen voor een ander emotieloos object, maar ruilen met levende wezens met bijbehorende emotionele waarde... eh nee? (eh... deze pony past mij niet meer, ik ben te lang, zal ik hem ruilen voor uw pony, want die lijkt me beter passen...)