Stal ergenissen-> hebben jullie dat ook??? VERVOLG

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SweetTinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 10:06

Op iedereen stal heb je zeikerds, van die mensen die nét alles beter weten (wat achteraf niet blijkt te zijn...)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 19:04

Het verhaal dat ik zo lees , ik weet niet niet waar jullie allebei precies voor betalen ?

Betaal je voor stal en gebruik van de wei , hebben jouw paard en die van anderen dezelfde rechten ?

Dan hebben jullie natuurlijk allebei het recht om je paard in de wei te zetten.....

Het gijng goed met die 2 paarden , jij kiest er zelf voor om de jouwe er ook bij te zetten en dat ging fout.
Tja da's balen natuurlijk , lekker zeg ! Boos!

Maar zij komt terug en hoort dat haar paard maar kort buiten is geweest dorrdat jij de jouwe erbij hebt gezet , ik kan me voorstellen dat ze daarvan baalt...alhoewel haar paard zich misdraagt.

En jij wilt de dag erna weer je beestje in de wei , zij natuurlijk ook.....

Kunnen jullie niet gewoon afspreken dat ieder zijn eigen stukje krijgt ?

Ik kan me ook doodergeren aan mensen die anderen de hele tijd last bezorgen doordat ze scheit aan de hele wereld hebben , doodmoe word je ervan Boos!

Zo asosiaal..... zo is er hier een nieuw iemand gekomen met 2 paarden , aardig mens wel , maar neemt altijd haar hondje mee.
Die scheit dus overal , in weilanden van andere paarden , pist tegen het stro , jat spulletjes die je later in de wei of mesthoop terugvind.....

En zo nog meer zaken waar je echt pissed om kan worden , je zorgt er toch voor dat een ander geen last van je heeft , lijkt me logisch ??

Net als met die bak , iedereen heeft er recht op maar denk een beetje na..
Wil iemand eens een keertje serieus aan het werk dan heeft hij voorrang op iemand die alleen wat wil spelen.
Maar hou het dan wel kort dat serieuze werk , dan heeft die ander ook nog tijd om wat te klooien.

En losgooien terwijl je in de bak rijdt.....
hallo zeg...vraag dat dan even ...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-02 22:33

ja maar ik heb ook gezegd dat ze eerder ook met zijn drieen in het land hebben gestaan en dat het toen altijd goed ging. Maar we hebben het er over gehad en ze komen niet meer met z'n drieen in het land met 1 van de 2 gaat prima dus dan doen we het zo.
Er was een hele poos niet op mijn pony gereden en het ging niet zo goed aldoor er vandoor en alleen maar heel hard willen gaan en toen zij ook nog de paarden in hte land gingen zetten was het helemaal mis natuurlijk. Daar hadden ze dan ook wel even mee kunnen wachten of ons even zeggen dat ze eraan kwamen.
Maar goed het gaat allemaal weer beter ik hou me afzijding van de rest want ik heb over veel dingen toch een andere mening en daar komt dan alleen maar weer meer gezeik van en daar heb ik helemaal geen zin in om me daar druk over te gaan maken.
De vakantie is immers alweer voor bij dus ik heb wel wat beters te doen