slecht nieuws voor mij...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 18:23

Dat is idd niet leuk, kan het goed begrijpen zeker als je denkt in een 'safe' periode te zitten... maar zoals de rest al zegt, beter nu dan over 8 maanden... succes!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 19:13

Jeetje, nou hopen op het beste dan maar. Wie weet komt het wel gewoon door haar spanning, wie weet zag ie het wel niet helemaal juist.
Ik kan het me supergoed voorstellen, je bent er zo lang mee bezig! Hengst uitkiezen, op je merrie letten of ze hengstig is, KI en de hele reutemeteut. Het geeft gewoon veel spanning. Ik kan me voorstellen dat je zekerheid wilt.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 21:10

marloes, je laat me schrikken meis!!! Wat een vreselijk nieuws! Blijf nog ff hoop houden, maar wees wel realistisch, hoe moeilijk dat ook is. Ik ga voor je duimen.

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 21:42

Tjee Marlous, wat een spanning allemaal! Niet gelijk van het ergste uitgaan hoor........Eerst maar eens even de volgende scan afwachten Knipoog Succes met je mooie meis, wees maar heel lief voor d'r Knipoog

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 08:33

hartstikke bedankt allemaal, doet mer erg goed
Nu ik er wat meer over gepraat heb denk ik er meer realistisch over
idd liever nu dan over 8 maanden.
Maar ik wil wel zeker weten dat het lichaam het zelf afstoot
mijn merrie mag geen ekel risico lopen
hartstikke bedankt allemaal
*dikke knuffel *

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 09:45

Hey meissie,
Toen ik de titel las, was ik al bang dat het iets met je veullie te maken had. Maar niets is nog zeker!!! We houden de hoop er nog even in! Sterkte meis!!

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 16:01

sterkte meis enne ik zou ook zo gereageerd hebben!!! Misschien nog wel eerder dan in het land, ik denk al onder het wegbrengen naar het land, of bij het uit de stal halen al.......

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 16:10

Mijn merrie is ook twee keer gedekt..... De eerste keer had ik al het idee dat het niet goed was gegaan, dus de tweede keer laten onderzoeken door de veearts. En precies op de dag laten dekken toen de veearts zei dat het de goede tijd was. Bleek dat er weer niks zat.... dat viel toch wel even tegen. Ik had echt het idee dat het goed zou gaan... Helaas lukt niet altijd alles zoals we willen:(

succes met alles
xxjes

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 17:08

Ik vind het zeker niet kinderachtig! Tuurlijk verheug je je erop! Zo'n mooi veulentje van zo'n mooie hengst uit je eigen merrie, kan me heel goed voorstellen dat het een teleurstelling is als het niet goed is!

Veel sterkte en ik hoop dat er alsnog een mooi bachelor veulentje komt voor je Lachen