dan heeft die vrouw nogal geluk gehad
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Florentine_ schreef:Ik vind die Casco caps er al nooit zo stevig uit zien, dat zijn ze dus ook niet*D
Vjestagirl schreef:Even heel bot: ik heb liever een cap die doormidden breekt en mijn hoofd beschermd dan eentje die t niet doet en m'n hoofd beschermd, maar waarvan ik dan denk dattie nog goed genoeg is!
Ik heb van m'n 13de tot m'n 18de met dezelfde casco gereden. Tegen een boom aan gevlogen, op t asfalt geland, met de cap mankeerde niet (steeds laten checken). Nu heb ik een harryshorse huppeldepup, ook al 2x mee gevallen, ook laten controleren, niets mis mee...
Een cap die niet veilig is ligt niet in de winkel. Zo simpel is het. En productiefoutjes heb je overal, wil je nooit risico op een voorwerp met productiefoutje lopen moet je in je blote kont op een zandvlakte gaan zitten...
Als die nog goed is gewoon lekker mee blijven rijden, zo niet, dan een vervangende kopen. Is die wel kapot (doormidden) kun je natuurlijk niet anders dan een nieuwe kopen
Dus is pas 1x nodig geweest.. 
Nadjaaa schreef:Squit schreef:ja het is me verteld in de ruiterssportzaak mr ed in maassluis..
die zei dat omdat ik een cap moest kopen omdat ik er geen 1 had
Mr Ed hebben die ook een website?

blosbokker schreef:Vjestagirl schreef:Even heel bot: ik heb liever een cap die doormidden breekt en mijn hoofd beschermd dan eentje die t niet doet en m'n hoofd beschermd, maar waarvan ik dan denk dattie nog goed genoeg is!
Is dit niet heel dom gedacht?? Als dat ding door midden breekt krijg jij echt wel een hardere klap tegen je hoofd dan wanneer hij nog heel blijft!! En als jij een harde smak hebt gemaakt en je cap is nog heel, dan gooi je hem toch gewoon in de container en koop je een nieuwe? want jij weet nu toch dat je hem dan weg moet gooien?
)