De penny's zijn weer bezig

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

901823

Re: De penny's zijn weer bezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:37

pluklief schreef:
je mag sara wel even lenen Clown
die lijkt heel lief Extreme duivel maar ze is een echte bok fanaat. als je daar op gaat zitten lig je zo op de grond dan leren ze het wel af.

Haha, zo-een ken ik er ook, een a ponytje, beestje van de wei naast mij. Als je daar bij gaat staan, hup kont om en kaboem, dan piepen ze wel anders Tong uitsteken

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:42

je zou ze toch haast met de greep (hooivork) in hun reet porre. als de ouders al geen verstand meer hebben dan kan het toch nooit meer goed komen met de kinderen?

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 20:43

Naja eigenlijk moet mijn pony gewoon gaan trappen en hard ook Vork Woest woest woest ben ik. Ik hoor nu steeds meer verhalen want bijna iedereen heeft ze gezien ze hebben dus ook een bang veulentje proberen te vangen zijn ze achteraan gerend

Juffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:45

Ik zou de volgende keer vragen waar ze wonen en dan ga je daar binnen in de woonkamer zitten en haal je eten uit hun koelkast..... Vinden ze waarschijnlijk ook heel normaal...
Zulke mensen hebben geen respect voor andermans eigendom..
Ik zou gewoon een bordje plaatsen met de tekst: Verboden voor onbevoegden.... zijn ze er weer nog 1 x waarschuwen de volgende keer dat je ze ziet politie bellen!!

sam98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:45

jee wat bezielt ze ?? kunnen de manege eigenaren ze niet uit de manege zetten ??

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:46

kan de politie hier eigenlijk niks aan doen?

juffertje dat is echt een hele goede moet je doen TS Haha! dan krijgen ze mischien ook dat inzicht

sam98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:47

LilianR schreef:
pluklief schreef:
die lijkt heel lief Extreme duivel maar ze is een echte bok fanaat. als je daar op gaat zitten lig je zo op de grond dan leren ze het wel af.

Haha, zo-een ken ik er ook, een a ponytje, beestje van de wei naast mij. Als je daar bij gaat staan, hup kont om en kaboem, dan piepen ze wel anders Tong uitsteken
mijn verzorg shet vind het vaak niet goed dat je in het weiland bent en begint dan te bokken naar je toe...je kunt er echt niet op gaan zitten wand dan is het na een halfe seconde AUW !!

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:49

540 op het hek valse pitbulls ervoor en er zelf bij gaan staan met een longeerzweep. en dan eerst kinders dr uithelpen en daarna moeders kennis laten maken met de zweep.

ik zou boos boos en nog eens bozer worden..en helemaal niet met moeders gaan praten..zou dr vertellen dat ze idioot is en vragen hoe die betonplaat voor dr harses doorgebroken kon worden. oh..en een waarschuwing dat als het nog eens zou gebeuren er andere actie ondernomen geworden zal..

(natuurlijk wel roze halsbanden voor de honden, stikjes in het haar, een mooie zweep met diamanten in gelegd en goudgevlochten stroomdraad...)

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 20:51

Ze hebben trouwens van een uur of 9 tot een uur of 2 bij het land rond gehangen Hamer

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:51

Jeetje. Ik zou echt super boos worden zeg!
Toen Nicky heel erg hoefbevangen was, had ik een groot bord in haar land gezet met erop: 'Pony niet voeren i.v.m ziekte!' tja, volgende dag dat ik daar kwam, stonden doodleuk 2 meisjes mijn pony vol te proppen met super vers gras..? Verdrietig

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:53

LilianR schreef:
pluklief schreef:

saar is 80 cm en met lange maantjes en een lief hoofdje dus DE ideale penny pony

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:54

vooral doen Lotteke, zo krijgen de pitbulls dus wéér een naam *zucht*!
stroom rond de wij idd, ben blij dat er bij ons een greppel zit, en stroom en prikkeldraad (paarden kunnen niet bij het prikkeldraad) dat houd ze wel weg gelukkig

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:54

[quote="

(natuurlijk wel roze halsbanden voor de honden, stikjes in het haar, een mooie zweep met diamanten in gelegd en goudgevlochten stroomdraad...)[/quote]

ja precies Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:55

Is er geen toezicht?? En overdag??

Wat is dat onbeleefd zeg.. Zijn niet goed bij hun hoofd hoor, dat ze zoiets kunnen maken.
Zou echt zooooo boos worden als iemand zomaar mijn pony zou poetsen en doen zonder toestemming Verward
Waar is het verstand van sommige mensen Ziek
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 18-02-07 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:56

dees_daan schreef:
stroom rond de wij idd, ben blij dat er bij ons een greppel zit, en stroom en prikkeldraad (paarden kunnen niet bij het prikkeldraad) dat houd ze wel weg gelukkig

njah goed....foxjes dan? zijn leuke kuiten bijtertjes...
of een paar deense doggen..
zo lang ze t commando *bijt* maar kennen en dan ook goed doorbijten Haha! Vork

sam98

haha msity ook 90 cm en lijkt net een teddybeer maar o we als je der aanraakt nee dan krijg je het terug ook maar sara lijkt me wel wat waarom doen jullie er gewoon niet heel veel van die 'LIEVE'( stoute dus ) pony's in.
nee even sirieus ik zou dit echt niet pikken en dat van juffertje vind ik wel een goed idee.Haha!

unicorn1980

Boos! Sommige mensen zijn toch zo dom! Dat zo'n moeder dat dan bemoedigt! Maargoed toch maar waarschuwingsbord enzo, dan kan jij ook aantonen als er wat gebeurt dat je er alles aan hebt gedaan om ze te waarschuwen! Schrikdraad is wel een goed plan ja Haha! !

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 21:01

dees_daan schreef:

Maareh hoe kom ik dan bij mijn pony Dromen Er komt sowieso nu een bord met verboden voor onbevoegden (= k*utpenny's) En voor de rest zal ik elke keer als ik er heen ga mn zweep meenemen.

Anouk13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:03

oomfg! ik word er echt steeds bozer om!!! vooral die moeder!
ik heb altijd geleerd van mn moeder dat ik die paarden moest
respecteren enzo en niet zomaar bij iemand de wei in mocht lopen .
teneerste wegens veiligheid enzo en ten 2e dat het niet mijn terrein is.
echt AAARARG!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:04

ik kan bij het huis van de staleigenaar langs, even niet aangedacht, mischien een hek met een slot, neem je een plankje mee op de fiets, kan je over de greppel heen lopen Haha!

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:05

Nou schandalig. Ik ben blij dat die van mij achter ons huis staat.

Aaien mag, dan wel aan de andere kant dan waar het paard staat.
Broodje geven mag (mits niet beschimmeld en te grote hoeveelheden)
Briefjes in de bus duwen als je op zoek bent naar een verzorgpony mag, dit vind ik netjes en indien iemand een verzorger nodig heeft kunnen ze tenminste gevonden worden.

Maar kom nooit, maar dan ook nooit aan de andere kant van het draad, probeer ook maar niet een gemene vinger naar mijn paard uit te steken. Want dan is het tijd..
Wil je een paard, werk er dan maar voor net zo hard als andere mensen met eigen paard hebben gedaan om ze bij elkaar te verdienen. En om de kosten te kunnen dekken wat je eraan hebt.
Je gaat toch ook niet bij een kudde schapen het land in omdat je ze graag wilt aaien. Je gaat toch niet zomaar iemands auto nemen omdat je zo graag een auto wilt hebben. Blijf dan met je tengels van iemands paard af.

Sorry dat moest ik even kwijt. De volgende keer idd waarschuwen en aangeven dat je politie belt of gelijk politie bellen.

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:07

IK heb ook zowiets meegemaakt waar ik verzorg kwam een kind met haar moeder het kind ging op een van de dekhengsten zitten ( shetlander) en hijj had niets om de pony begon te rennen en te bokken want hij was niet ingereden kind valt eraf en kon haar hand niet bewegen en de moeder had nog het lef om naar de baas van de paarden te gaan om een aanklacht over wilde paarden in te dienen

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 21:08

En jij denkt dat mijn pony over een plankje gaat lopen Koe . Het hek komt ook op slot te zitten mochten ze via het hek naar binnen gaan en het open laten staan.

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:13

Dat is inderdaad gevaarlijk ja

Bij die kinderen kan ik me als ik heel goed denk nog iets voorstellen (als ze klein zijn ) maar ik vind het absoluut aso

Maar de moeders die erbij zijn en het goedkeuren vind ik nog veel erger!

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:15

Bloederig bordje bij de wei neerzetten, hier rust een penny Vork

Maar serieus ik vind dit echt niet kunnen, waar zijn sommige mensen met hun verstand ! Boos! Ik ben nooit ongevraagd een andermans wei ingegaan, alleen op de kinderboederij waar het mocht ! Ik had een kruisverhoor bij haar afgenomen Clown En wat als die K*tkoters nou waren gevallen ?? en wat als de ponys de kinderen in elkaar mepten ?? even een flink schuldgevoel aanpraten

*lekker afreageer topic dit Tong uitsteken *