pluklief schreef:je mag sara wel even lenen![]()
die lijkt heel liefmaar ze is een echte bok fanaat. als je daar op gaat zitten lig je zo op de grond dan leren ze het wel af.
Haha, zo-een ken ik er ook, een a ponytje, beestje van de wei naast mij. Als je daar bij gaat staan, hup kont om en kaboem, dan piepen ze wel anders
maar ze is een echte bok fanaat. als je daar op gaat zitten lig je zo op de grond dan leren ze het wel af.
Woest woest woest ben ik. Ik hoor nu steeds meer verhalen want bijna iedereen heeft ze gezien ze hebben dus ook een bang veulentje proberen te vangen zijn ze achteraan gerend
dan krijgen ze mischien ook dat inzicht

Sommige mensen zijn toch zo dom! Dat zo'n moeder dat dan bemoedigt! Maargoed toch maar waarschuwingsbord enzo, dan kan jij ook aantonen als er wat gebeurt dat je er alles aan hebt gedaan om ze te waarschuwen! Schrikdraad is wel een goed plan ja
Er komt sowieso nu een bord met verboden voor onbevoegden (= k*utpenny's) En voor de rest zal ik elke keer als ik er heen ga mn zweep meenemen.
. Het hek komt ook op slot te zitten mochten ze via het hek naar binnen gaan en het open laten staan.