Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Zwartwitje schreef:Okee, nou, misschien kun je voorstellen aan je vriendin (en haar ouders) dat ze een tijdje jouw haflinger verzorgt, aangezien jij ermee wilt stoppen? Zo raakt ze vertrouwd met alles wat er bij de verzorging komt kijken en kan ze erachter komen of ze de verzorging van een paard ziet zitten.
tita schreef:Als je ouders er niet achter staan dan wordt het gewoon niet haalbaar is zo simpel
Als je later oud genoeg ben om te werken dan kun je het zelf betalen als je het er dan nog voor over heb (dan is het jouw geld die je uit moet geven aan een paard)
Stanleyaap schreef:ik vraag om tips die niet voormezelf zijn en vervolgends krijg IK kritiek terwijl ik alleen maar vraag om wat tips.

)

nielsd schreef:
Matsjo schreef:nielsd schreef:
Jesus schaf een bril aan, die lijkt echt absoluut niet op die foto van stanley uit der profiel, beetje kleurenblind?

)
Paula schreef:Geen paard kopen, en je erbij neerleggen. Als je ouders niet achter je staan gaat het vaak fout.
Over je profiel: de bovenste foto is een heel ander paard dan de onderste. Ik geloof er ook niet veel van.
dewitje13 schreef:Ja maar dat was een misverstand en laten we dat maar achterwege houden anders heeft de TS'er er niets aan.
Je kan het beste gewoon eens goed praten met de ouders, de kosten uitrekenen en kijken of je het kan betalen. Ook heb ik weleens gehoord dat mensen het geld al in een potje deden om te kijken of ze het konden betalen en er later dan wel een paard van kochten.