Naam van je paard op je ruitersportartikelen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 13:04

Heb geen namen, alleen logo's van ras en rijverenigingen, maar dat doe ik alleen op wedstrijden.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 13:10

Ik heb een dekje met Jur's naam erop, een witte, maar die gebruik ik niet meer, die hoort onder mijn veelzijdigheidszadel. Ik vind het soms wel mooi, maar niet bij alle paarden.

Sibold

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 15:00

Iki heb alleen een emmer met naam erop... dat om "lenen" te voorkomen.
Sjabrakken met naam vind ik maar... eh... zozo. Krijg je leuk tijdens een buitenrit van die vragen als; Heet jouw pony Sibold? En dan als je 100 meter verder bent hoor je ze roepen; Sibold, Sibold, Sibold... Lips are sealed

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 17:57

Ik heb een frontriempje waar een (net Knipoog ) gouden plaatje op zat, daar heb ik "Ivanka" op laten graveren, vind ik heel mooi, is toch simpel, maar wel chique *LOL*

Voor de rest heb ik nergens iets op laten borduren ofzo Lachen

noeska_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 18:10

ik heb 1 shabrakje met noeska erop en ik heb met merkstift op bijna al mijn spull;en noeska gezet omdat ze toch altijd op een of andere manier ik mijn kast komen die opslot zit. ze heeben de achterkant er welleens uitgesloopt en het slot kapot gemaakt

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 18:24

Ik heb een shabrak met Kado's naam ero, bordeauxrood met gouden letters. Maar voor m'n vzh.zadel en die gebruik ik eigenlijk nooit meer sinds ik mn dressuurzadel heb Haha! Maar af en toe leg ik m wel onder mn dressuurzadel als ik ff geen ander dekje bij de hand heb.

Verder heb ik nog een zweetdeken van de Twente promotie (De dekens die ze in Geesteren etc winnen Haha! Toch handig een moeder die daar werkt Haha!)

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 19:34

Ik heb 1 dekje met lodewijk zijn naam. was toen gratis ach.
Verder 2 dekjes met het groningerlogo en 1 dekje van een sponsor daar krijg ik ook nog een deken van.
Mijn bodywarmer en zweetdeken zijn ook bezet met het grunningerpaard logo.

Op mijn halster is wel een plaatje gegraveerd met Lodewijk vind ik heel erg mooi het is ook echt zijnhalster

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 20:48

Ik vind dat zo verschrikkelijk! En lastig ook nog eens... dan kan je dat dekje (of wat dan ook) maar op één paard gebruiken. Ik heb nergens de naam van m'n paarden op.
Ik schrok me ook dood toen de verzorgster van m'n merrie aan kwam zetten met een schabrak met de naam van het dier erop!

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 22:22

ik vind het onwijs gaaf met naam erop staat heel netjes.. wel had ik toen ik voor het eerst in de les ging rijden ook een sjabrak met Valentina er op.. opeens riep iemand haar naam.. ik dacht huh Verward
of.. heb je haar zelf valentina genoemd.. zoiets vaags dan denk ik ff he hoe weten ze dat nou??
voor magnifiek hadden we toen zeker wel 6 nieuwe sjabrakjes gekocht met sierlijk magnifiek erop.. die zouden we voor het andere jaar gaan gebruiken eerst maar even de andere sjebrakjes goed en wel gebruiken Knipoog tja miranda die moest altijd veel kopen Knipoog
toen werd magnifiek dus verkocht en had miran nog een hele stapel nieuwe sjabrakjes met magnifiek erop nu ze een nieuw paard heeft Rustique gebruikt ze hier in de bak vaak ook die sjabrakjes.. dat vind ik toch minder het heeft net zoiets of rustique dan de plek van magnifiek heeft als ik ze zie.. dan mis ik me meisje echt wel weer Verdrietig

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 22:33

Ik had bij mijn vorige pony een dekje met zijn naam er op, en ze hette Spetter. Mijn zus ging eens 2 dagen met haar naar een vriendin (met dat dekje). Zij en die vriendin rijden door het dorp en een stel jongens roepen: Heeeeee, Spetter!
Mijn zus vond dat natuurlijk erg vreemd tot ze hem afzadelde en zag wat er op het dekje stond. Ik heb nu geen dekjes meer met paardennamen, ben er nu wel wat te 'oud' voor vind ik

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 09:26

ik heb een geel sjabrakje met aan 2 kanten obelix erop... ik vind het zelf heel mooi staan maar dan wel aan 2 kanten!!

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 10:43

Ik heb een zweetdeken gehad met daarop het logo van een tinker. Die had ik op de computer gemaakt en de aftekeingen zo bewerkt dat ze precies kloppen met die van Yorghos.
Verder had ik in mijn 'engelse' tijd een shabrak met aan de ene kant Yorghos en aan de andere kant de stalnaam. Maar dat was meer voor "openbare" gelegenheden...
Bij dekens die ik het niet meer, wil je ze ooit kwijt, dan wil niemand ze hebben.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 11:09

waarom ben je noug elijk pennymeisje als je dat heb? dat vind ik dus gewoon nergens op slaan, ik bedoel ik vind het wel leuk om om een shabrak Jamy te hebben staan, (heb dat op 2 shabrakken) maar dan ben ik dus gelijk pennymeisje? nou wil iemand mij dan even uiteleggen wat ik dan wel niet ben?

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 21:58

Ahum. Ik heb ook spul met de naam van Avalon erop, van leren halster tot uitrijdeken. Alleen gaat hij binnenkort misschien weg en dan zit ik met al die spullen met zijn naam. Gelukkig heb ik zijn naam niet op alle sjabrakjes laten zetten....

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:10

Ik zou dat nooit doen. Ik ben geen ponyruiter meer! Sponsors op mijn spullen zou ik wel cool vinden staan:D

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:13

heb nog nergens namen op geborduurd, maar maybe een keer op zijn zweetdeken...
Op mijn toekomstige dekje, wil ik het haflinger logo...

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 23:20

Steef schreef:
Ik zou dat nooit doen. Ik ben geen ponyruiter meer! Sponsors op mijn spullen zou ik wel cool vinden staan:D

Nee, de zogenaamde "stoere" mannen rijden daar ook niet mee, meer de meisjes die nog van de Penny-crap houden Frusty

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 23:43

Ik heb van mijn stalvrienden een hel fijn schabrak gekregen voor mijn verjaardag, mooi groen, en daar staat met mooi felgroen "WARENKO" op. Ik ben er erg blij mee, niemand roept mij na, maar mijn dochter van 10 leest nog steeds de PENNY. SO WHAT?????????

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 15:58

opala schreef:
ik heb twee zadeldekken met op "twee" kanten haar naam geborduurd. waarom? omdat ik dat gewoon mooi vind staan en iedereen mag weten hoe ze heet. af en toe lezen mensen die ik tegenkom in het voorbij gaan haar naam op, maar heb dat nooit als vervelend ervaren, alleen maar trots omdat ik op haar zit Pling .

Helemaal mee eens!! Ik heb er zelf ook 2 met zijn naam erop en vind het helemaal niet vervelend als er soms mensen zijn die zijn naam voorlezen dit is hetzelfde als er mensen langskomen en die roepen "kijk een paard" dan kunnen ze toch beter zeggen: "kijk Omar" Haha! Haha! Ik ben trots op hem en iedereen mag weten hoe hij heet Lovers .

Vivian

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:17

Ik heb achter op me zadel me naam staan.Ook heb ik een dekje waar me naam op staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:35

Een aantal jaren terug (zegmaar een jaar of 5) was dat best wel hip, je zag het toen nog niet zoveel. Uberhaupt iets geborduurd op je dekje was toen (in Overijssel Haha!) best wel hip. Alleen de profjongens (en -meisjes Haha!) deden dat. Tegenwoordig staat het een beetje simpel.

Ik heb wel een aantal dekjes met een stamboeklogo erop. Het Trakehner Verband heeft ook wel een erg fotogeniek brandmerk, dat scheelt weer. (het KWPN logo vind ik weer wat minder mooi bijvoorbeeld)

Een koperen plaatje op een mooi leren halster o.i.d. vind ik dan wel weer mooi.

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 18:50

Hahaha, dat is wel humor, er staan op een aantal dekjes van mij namen en die zijn er een jaar of 5 geleden op geborduurd met van die chique letters. Ziet er echt nog mooi uit.
Ik vind het op zich nog wel leuk en ik gebruik ze nog steeds. En ik voel me geen ponyruiter/pennymeisje Haha!

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-02 19:14

Ik denk dat ik 't ook maar laat doen en ik wil er aan 1 kant ook zo'n figuurtje op laten strijken. Moet nog ff op de markt gaan zoeken voor zoiets Haha!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 21:31

Ik heb een schabrakja met met naam. Donkerblauw met goude letters. Ook een frontriempje met de B.
Onzin dat je dan een pennymeisje zou zijn, iedereen zn eigen smaak.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 21:35

Ik heb bijna op al mijn schabrakken aan beide zijden 'Maaraak' staan. En ik schaam me er niet voor. En op de wedstrijddekens ook. En ik heb zelfs een deken speciaal laten maken voor RAak van velours met gouden bies en naam. TJa, ik vind het mooi.