Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hij liep ook wel eens in huis en het was echt een scheur-shetje! heb er ook wel een antal keren naast gelegen 
na een half jaartje ging hij met pensioen, en 2 jaar later is hij overleden. Hij was een new forest (vliegenschimmel)
Toen kwam Tinne in beeld, na een half jaar is zij verkocht naar Zweden. Daarna heb ik een tijdje op het paard van mijn instructrice gereden; Oginia maar die werd ook al snel verkocht...

Ik was toen 17. Dit paard hebben we weer verkocht toen ik 19 was, ivm tijdgebrek.
Daarna weer op de manege gaan rijden.
Ireentjuh schreef:Als eerste (was ik 8 jaar geloof ik) hielp ik op de kinderboerderij met het poetsen/wandelen/voeren van de ponytjes, .
)
:
.
.
, daar word je harder van. Er is tot nu toe maar een paard geweest waar ik "een kogel voor op zou vangen" en dat is mijn Zio. Daar kan ik mee lezen en schrijven. Ik vind het heel moeilijk om straks afscheid van haar te nemen, maar op = op
, ik kan haar helaas geen nieuwe benen geven. Ze loopt nu haar tijd uit op pijnstillers, als Vio 3 maanden is gaat Zio heen. 
maar meer omdat dat paard heel speciaal was voor mij en nog steeds eigenlijk ondanks dat ze al 3 jaar geleden verkocht is.
maa jag...
maar het is zo beter voor haar want het ging steeds slegter met ir...
Aangezien ze een egte vechter was heeft ze tog 4 jaren gehaald...
Maar we bezoeken hem og welles!!!!!!!
Ik was/werd te groot voor hem en toen benk (bij dezelfde mensen) op...