We zijn veel te verschillend, maar je leert met elkaar omgaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
! Waarbij iemand in mijn topic de opmerking plaatste, dat dit eigenlijk wel logisch was; je zoekt immers -meestal- een paard uit wat bij je karakter past! Daardoor vind je natuurlijk ook al snel overeenkomsten! (Ik weet niet meer wie die opmerking plaatste, maar ik denk dat diegene wel gelijk heeft
!)
. We hebben eigenlijk allebei soms een gebruiksaanwijzing. Dat maakt het soms erg moeilijk voor mij (maar zeker ook voor anderen) om met hem om te gaan als hij die buien heeft, maar op andere momenten is hij erg lief en hij zal je nooit expres een schop verkopen... 
)
En wat 'de onbekende' (:D)in Sterre's topic zei over dat je een paardje uitzoekt wat bij je past, en daardoor ook overeenkomsten vind, volgens mij is dat echt heel erg waar!
. We vergeven en vergeten dingen niet snel, dus als je 1x iets hebt gedaan kan je het zeer waarschijnlijk wel schudden...
. Sterre schreef:Hihi, ik ben een tijdje terug een topic begonnen met hetzelfde onderwerp!
Bij ons op de stal klopt het idd wel aardig! Waarbij iemand in mijn topic de opmerking plaatste, dat dit eigenlijk wel logisch was; je zoekt immers -meestal- een paard uit wat bij je karakter past! Daardoor vind je natuurlijk ook al snel overeenkomsten! (Ik weet niet meer wie die opmerking plaatste, maar ik denk dat diegene wel gelijk heeft
!)
, zeker niet lomp en ook wel lief
Hij is wel eigenwijs, wat ik ook ben
Maargoed, omdat ik juist wat dominanter ben dan hij, klikt het goed. Ik ben de leidinggevende en we hebben daar allebei vrede mee.
We kunnen wel eens behoorlijk chagrijnig zijn (ochtendhumeurtje) en snel geïrriteerd raken maar zijn eigenlijk hartstikke lief
een beetje eigenwijs en soms een beetje onzeker . Ja eigenlijk lijken we wel op elkaar
, en zijn allebei nieuwschierig en driftkikkertjes.
Ik wil haar niet meer kwijt, dat weet ik nu al.

, maar ik ben helemaal niet zo'n dominant typetje. (bij mensen dan, over paarden ben ik wel dominant, maar dat is ook gewoon nodig anders lopen ze over je heen). We zijn ook allebei best wel lui af en toe. Allebei houden we niet van stilstaan (goh lui en niet houden van stilstaan, gekke combinatie eigenlijk
).