Wanneer ga je te ver met je paardenverslaving?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ajbdhrtls138

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 18:15

ben ik dan echt zo'n muts Verward Haha!
Ik kom echt nergens met mijn paardrijkleren, ik ga zelfs niet even een winkel in. Ik schaam me eigenlijk al een beetje als ik naar de paarden fiets met m'n laarzen aan. Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 20:58

Lovely schreef:
Als je onderhandelingen met je baas moet voeren over welke dagen je vrij wilt hebben ivm evenementen.

Dat ken ik ja. Ik werk 36 uur en heb dus eens in de twee weken een dag vrij, in principe is dat voor mij de woensdag. Maar ik werk er nu bijna een jaar, en de woensdagen dat ik vrij heb gehad, zijn op de vingers van één hand te tellen. Meestal werd het de vrijdag voor of de maandag na een wedstrijd of ander evenement. Volgende week weer: heb zaterdag een wedstrijd, dus vrijdag vrij gepland.

Gelukkig zijn ze op mijn werk heel flexibel met dat soort dingen, als je het maar op tijd doorgeeft. En per 1 september heb ik een nieuwe leidinggevende: een paardenman! Dus iemand die als geen ander weet dat je soms wel eens echt vrij MOET hebben voor je paard. Knipoog

Overigens sjouw ik heel makkelijk overal in mijn paardrijkleding naar binnen. Vaak geen zin of tijd om me om te kleden. Een hele dag naar m'n werk zou ik het idd niet doen, maar na het rijden even langs het werk om iets op te halen? Geen probleem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 22:09

Is volgens mij vrij normaal hoor Zep Haha!
Hier zijn ze bij de AH al helemaal gewend aan dat meisje in ranzige paardenkleren...
Ben ook vaak in rijtenue een restaurant ingestapt...

marije999

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 23:42

hihihi, vanavond nog....
heb twee dressuurzwepen in de trein van Zeeland naar Wageningen getransporteert. Tja, die op stal was kwijt en ik had thuis bij mijn ouders nog wel wat liggen. Gelukkig kwamen er niet al te veel lollige opmerkingen. Ben trouwens ook wel eens iemand in de trein met een zadel tegengekomen Verward .

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 00:01

Weet je wat erg is?

Als je aan je nicht vraagt hoe lang ze nu drachtig is...

Bloos

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 01:22

Ik heb zelf 1 paar laarzen.
En dat zijn sport-, werk-, en uitgaanslaarzen.
1x raden wat de sport is Lachen

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 02:52

Ik ben vorige week met twee stalgenoten en hun koets door de Mac-drive gegaan Pling ! Ze keken lichtelijk verbaasd bij de Mac Schijnheilig Knipoog !

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 10:39

Sjuimpje schreef:
Weet je wat erg is?

Bloos

hihi heb ik ook soms, allemaal de verkeerde termen enzo...
best wel grappig, dan weet iedereen trouwens dat je een paardenvrouw- of man- bent Haha! Haha! Haha!
maar je staat daar dan maar he... Frusty

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 10:48

Ik heb wel eens in de bus en trein gezeten met zadel en hoofdstel op schoot. Had ik tweedehands gekcoht en moesten toch even met de gratis ov mee naar huis Haha!
bij mij gaat niet veel te ver hoor, behalve als je soms mensen ziet die met stinkende rijkleding aan, rijjasjes gaan staan passen bij Divoza. Zo'n rijjasje hoef ik dan niet meer, die van mij blijven schoon, en zijn ze vies dan gaan ze in de sop

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 10:56

ga altijd de wekelijkse boodschappen doen in mijn rijkleding (so what!?)
omdat ik daarvoor priveles heb gehad...
ben ook weleens chinees gaan eten in mijn schone rijbroek Lachen
voelde me niet erg prettig (waslopend buffet)
maar vragen aan je nicht hoe lang ze drachtig is, slaat echt alles hoor!:D

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 11:52

Haha geweldig allemaal! *LOL*

Eeeh...ik ga wel eens in mijn rijkleren winkelen als ik geen tijd heb om me om te kleden, maar ik vind het toch wel een beetje genant hoor! Haha!
(Vooral omdat ik dan ook op klompen loop... *LOL* )

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 12:02

in het begin vond ik het ook heel erg om ergens heen te gaan met mijn rijkleding maar ik gleoof dat je er aan gewend raakt, ik ga nu vaak genoeg ffiez boodschappen doen, dvdtje huren, na cocnours met trailer of vrachtwagen naar de mac of een andere restaurant, 1 keer ben ik van concours terug gekomen en toen was het heel erg heet en we gingen wat eten ergens in een of ander reatarant, vrachtwagen geparkeerd 6 parkeer plaatsen nodig zijklep + achterklep open zodat het lekker kon luchten voor de paardjus, was echt lachun. oja ik ga ook weleens naar verjaardagen van familie met mijn rijkleding aan, oeps, ga ik te ver ???

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 12:04

als je ho en braaf tegen (andermans) kinderen zegt?

Ik doe vrijwel altijd dagelijkse boodschappen in rijkleren, als ik echt de stad in ga trek ik wat anders aan. Ook erg leuk is een dressuurzweep en zweetmes mee in het vliegtuig (en dan ook nog business class), tja het paste nou eenmaal niet in mijn koffer.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 12:05

Ik heb mezelf maar aangewend om mijn rijkleren uit te trekken, maar ik stap ook gerust met mijn stalkleren (spijkerbroek + t-shirt + trui) in de auto om boodschappen te doen.
Het ergste wat mij gebeurt is is dat ik mijn stalschoenen aan wou trekken toen ik naar kantoor wou gaan. Heb ook een keer bijna mijn rijlaarzen aangetrokken ipv mijn andere laarzen (nette laarzen dus).
En ik heb ook wel eens akkefietjes met paardenjassen ipv nette jassen e.d. Gelukkig heb ik geen vrachtwagen en ook geen e-rijbewijs, dus ik ben nog niet met trailer of vrachtwagen op stap gegaan, expres of per ongeluk!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 14:02

Sjuimpje schreef:
Weet je wat erg is?

Bloos

Ik vergis me altijd in het aantal maanden zwanger/ drachtig zijn Haha!

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 15:32

Hahaha, suus, dat is echt briljant hoor, zit op het werk van mijn vader, en zie al mensen raar kijken waarom ik zo hard loop te lachen *LOL* .

Ik ga NOOOOIT in mijn rijbroek boodschappen doen of wat anders doen, mij zien ze alleen in mijn rijbroek op mijn werk of als ik ergens anders paarden rijd, voor de rest NERGENS.

Ik heb zelf de rare gewoonte als er wat mis gaat heel zachtjes in mezelf,''hooobraaf te zeggen'' Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 16:02

Honeybee schreef:
Eeeeh... als je in paardrijkleding (inclusief geur) op een sollicitatiegesprek verschijnt, voor een functie als vertegenwoordigster???? Schijnheilig

Heb je dat echt gedaan? hahahahaha dat slaat echt alles bij mij!
Enne ben je wel aangenomen Honeybee? hahaha Clown Haha!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 16:10

Yep ik ben toen aangenomen. Men had gebeld met de vraag of ik een bepaalde dag op gesprek kon komen. Maar helaas, met mijn toenmalige werkgever moest ik de hele dag op concours en heb dit aangegeven door te zeggen dat ik zelf nog moest werken en daardoor niet fris, schoon en netjes kon verschijnen. Dit was geen enkel probleem volgens hen.

Toen ik uiteindelijk die dag verscheen keken ze toch wel vreemd op. Ze hadden verwacht dat ik had bedoeld dat ik misschien wat gezweet had op kantoor ofzo en dat dat voor mijn eigen gevoel niet zo fris zou zijn. Haha!

Maar.. ze zeiden zelf al dat ze hier verder geen commentaar op konden geven aangezien ze zelf gezegd hadden dat dit geen probleem zou zijn *LOL*

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 16:38

Lielle schreef:
als je ho en braaf tegen (andermans) kinderen zegt?

Of tegen vriend(inn)en, zusjes, broertjes, vriendjes, moeders etc. etc.? Haha!

Die van Suus is echt BRILJANT! Ik noem 'zwanger' ook bij ieder dier 'drachtig' (hoewel het soms 'dragend' schijnt te heten), maar bij mensen? Nee, is me nooit gebeurd! *LOL*

En net ben ik weer vrolijk vanaf stal in m'n rijbroek naar de Ikea, de supermarkt en... de ruitersportzaak geweest. Tja, lag allemaal op de route en ik had toch echt geen zin/tijd om eerst langs huis te gaan. Heb overigens niemand raar zien kijken. Of ja, wat mannen, maar ik kreeg het idee dat het hen alleen ging om het strakke effect. Boos!

marije999

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 17:06

Bij de moeder van mijn vriend werd arthrose geconstateerd. "Oh, dat heeft mijn verzorgpaard ook" was het eerste wat ik uit kon brengen. Ik was de enige die dat niet heel vreemd vond. Schijnheilig

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 17:08

marije999 schreef:
Bij de moeder van mijn vriend werd arthrose geconstateerd. "Oh, dat heeft mijn verzorgpaard ook" was het eerste wat ik uit kon brengen. Ik was de enige die dat niet heel vreemd vond. Schijnheilig

Troost je, dat zou mij dus ook kunnen overkomen.

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 17:09

Met paardrijkleren naar je werk gaan, zodat je na je werk meteen door kunt naar je paard zonder je te hoeven omkleden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 18:37

Als ik het zo lees, is al dat paarenvolk harstikke maf Haha!
Blij dat ik niet de enigste ben Lachen

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 18:56

Ik heb mijn buurvrouw eens gevraagd hoe lang ze drachtig was...
Mijn zus had eens 38.3 koorts. Dus ze staat op en zegt tegen mijn moeder 'Zie je nou wel dat ik niet ziek ben' . Dus mijn moeder zegt dat een MENS normaal 37 is en dat het bij een paard idd wat hoger is.......... (dat haalde ze dus door elkaar) *LOL*

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 18:56

ja daar ben ik ook blij mee, van steef hahaha! en die ziektes, menseee wat grappig...
hihihi ben nog aant dubbel liggen Knipoog