Lovely schreef:Als je onderhandelingen met je baas moet voeren over welke dagen je vrij wilt hebben ivm evenementen.
Dat ken ik ja. Ik werk 36 uur en heb dus eens in de twee weken een dag vrij, in principe is dat voor mij de woensdag. Maar ik werk er nu bijna een jaar, en de woensdagen dat ik vrij heb gehad, zijn op de vingers van één hand te tellen. Meestal werd het de vrijdag voor of de maandag na een wedstrijd of ander evenement. Volgende week weer: heb zaterdag een wedstrijd, dus vrijdag vrij gepland.
Gelukkig zijn ze op mijn werk heel flexibel met dat soort dingen, als je het maar op tijd doorgeeft. En per 1 september heb ik een nieuwe leidinggevende: een paardenman! Dus iemand die als geen ander weet dat je soms wel eens echt vrij MOET hebben voor je paard. 
Overigens sjouw ik heel makkelijk overal in mijn paardrijkleding naar binnen. Vaak geen zin of tijd om me om te kleden. Een hele dag naar m'n werk zou ik het idd niet doen, maar na het rijden even langs het werk om iets op te halen? Geen probleem.