haike schreef:Hier weer een antwoord van mij; want dat van runningkawa is denk ik ook naar mij gericht.
Wanneer ben je geen beginner meer? Ben ik(15 jaar, 8 jaar rijervaring, M1 dressuur, B springen-voorheen L, kopruiter viertal, 6 pony's ingereden) nog een beginner?
En wat is er mis met een slof? Elke keer, ok dat snap ik maar zo af en toe? Als je toch voldoende vanuit de achtyerhand rijdt en niet als een gek aan de teugels trekt en je pony ook zonder kan houden is er toch niks mis mee?
Wacht op reactie!
Het was niet op jou bedoeld maar gewoon algemeen

Lees maar eens op bokt wie zich allemaal geen beginner meer noemen dan schrik je. (tenminste veel noem ik nog beginner die zich zelf al heel wat vinden, en daar ben ik niet alleen in

Verder zonder aan te vallen zegt 8 jaar rijden niks, ook 6 paarden in rijden niet, dat deed ik ook toen ik 1 jaar reed.
En ja ik was toen een super beginner.
Verder rij ik nu nog nooit met slof en heb toch al heel wat paardenrugjes bestegen.
Ik snap verder niet als je je pony verder goed kunt houden zonder en je hoeft hem ook niet strak te doen wat je dan met zo'n ding doet.
Voor de sier zal hij er toch ook niet aanzitten, dus zit het strakker dan je denkt.

Verder ken ik ook een heleboel mensen die denken dat ze met de slof van achter erbij rijden...
Die denken dat ze dat zo ook doen, alleen vind ik het dan minder ernstig.
Maar goed, zo'n topic heeft geen enkele nut.
je krijgt niemand van de slof af, want allemaal denken ze hem goed te gebruiken.
En die enkeling die hem misschien goed kan gebruiken, gebruikt hem niet

En dit is niet bedoelt tegen iemand, maar ook weer gewoon algemeen.