jaaaaa hooor! Ik kan me er heel kwaad over maken, maar irl zeg ik ook helemaal nix... Best erg, maar als mensen van mij jatten jat ik het keihard terug hoor! Ben een beetje een achterbax poedersuikerwijf wat dat betreft...
Ineke2
Geplaatst: 30-05-01 19:39
Zeg Laura is het 'Rode mannetje' niets voor jouw? *lol*
angelique
Geplaatst: 04-06-01 00:04
hoi... laat een bord maken,of maak er zelf een en hang die dan net op,(vraag Toestemming staleigenaar)op t moment dat de z.g dader in jou buurt is.... iets met de tekst van: "Wie steelt op stal is zelf een gal"zoiets Duidelijke taal!!!
Silvia
Geplaatst: 04-06-01 10:59
Nou Laura, ik vond die suggestie van Roos heel erg goed. En ook van je ouders trouwens.... niet zelf terug jatten. Ook al zou je dat graag willen Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zit op te vreten van; Hoe vertel ik het ze zo netjes dat ik niet over de rooie ga en toch mijn doel bereik. Bedenk dat alles wat je nu leert over het oplossen van conflicten dat als je eens een keer tegenover een echt belangrijk iemand staat (de directeur bijv...) je dan in iedergeval niet meer meteen met een rooie kop staat, want je weet immers beter hoe je moet reageren! Oei, dit klinkt heel erg belerend, maarreh niet zo bedoeld hoor! Succes ermee!!