Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tinkernikky schreef:Tinkers zijn niet in de mode!
Tinkers waren goed, tinkers zijn goed, en in de toekomst word het alleen maar beter!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mon-nikky
irish_lady schreef:juistum!! En voor de mensen die denken dat het een paard voor watjes is die nodig ik graag eens uit!! Kan ik ook eens lachen !!!![]()
![]()
IcePrincess"]
[quote="tinkernikky schreef:Tinkers zijn niet in de mode!
Tinkers waren goed, tinkers zijn goed, en in de toekomst word het alleen maar beter!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mon-nikky
irish_lady schreef:nou ik denk dat je je alles wel aan kunt trekken, wie zegt dat er zo gedacht wordt???
En Maaike ik ken veel tinkers maar geeneen die zo braaf is dat ie nooit wat doet. Of zo lief is als beweerd wordt dat tinkers zijn!! Een tinker is zeker geen beginnerspaard, daar zijn ze veel te sterk voor en ik heb al heel wat tinkers gezien die verprutst waren door mensen die dachten een makkelijk paard te kopen!!!! incl. hulpteugels stangen en weet ik wat voor onzin!!!
Richtje schreef:Tinkers staan bij veel mensen idd bekend als makkelijke paarden, maar dit is (naar mijn mening) lang niet altijd terecht. En door dit misvestand ontstaan er natuurlijk weer steeds meer moeilijkere tinkers.
Tinkers zijn idd vaak rustig en vriendelij van aard. Maar staan er ook om bekend dat ze zeer eigenwijs zijn. Je moet dus vaak wel heel streng en consequent zijn omdat ze anders steeds minder makkelijk worden. Maar doordat mensen met weinig ervaring een tinker kopen omdat ze zo braaf zijn, maar vervolgens niet streng genoeg zijn voor het beestje worden ze vervelend (en weer verkocht).