divoza

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 21:00

carina schreef:
De verzendservice van Divoza is echt super! De winkels vind ik ronduit slecht, ze behandelen je onbeschoft, als ze ja al helpen...

daar heb ik nog nooit last van gehad. Ik ga altijd naar leek, ik weet niet of er verschil tussen zit met zoetermeer? Maar ikben er in ieder geval altijd netjes behandeld, en vriendelijk geholpen.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 11:18

inderdaad als je he al helpen hahaha
Vandaag en klachtenbrief geschreven over hoe ik ben behandeld daar. Ik ben benieuwd of ik er nog iets van hoor. Ik hou jullie op de hoogte

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 11:31

Leek is veel beter dan Zoetermeer. Ik vind wel dat met het nieuwe pand in Leek de service wel minder is geworden. In het dorp was het allemaal wat kleiner en overzichtelijker. Ik ga wel een enkele keer naar Leek als ik bij m'n ouders ben, en heel soms naar Zoetermeer.

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 14:09

Nou, ik vind niets mis met Divoza in Leek. Als ze je helpen hebben ze alle tijd. Ik ben er toen om een zadel en later eens om laarzen geweest. Nou, en lang duurde het met mij. Maar wat ik wel een nadeel vind, je moet zo lang wachte VOORDAT er iemand kan helpen.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 15:00

Ik heb er 1 keer iets besteld en vond de service best ok.
Kreeg het snel binnen.
De kwaliteit van de deken vond ik iets minder maarja, dan had ik een duurdere moeten kopen he Lachen
Ook bestelde ik een blauwe en kreeg ik een groene Verward Maarja, het kan best dat ik fout geklikt had...

Tessa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 17:53

Zo'n zooitje vind ik het niet hoor, maar ik heb er ook nog nooit iets besteld omdat ik er in een kwartiertje met de auto zit. (met de auto van m'n moeder eigenlijk).
Wel moet ik zeggen dat er een stel dozen (de meeste dan) werkt.
Ze doen niks, weten niks en zitten alleen een beetje stom te lachen.
Maar verder hebben ze wel goede spullen en in andere ruitersportzaken wordt je vaak helemaal niet geholpen.

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 23:57

hmmm. Ik heb wel twee boze mails moeten sturen en een keer moeten bellen vooraleer ze doorhadden dat ik toen mijn prijs (van die ontwerpwedstrijd) nog niet had gekregen. Maar goed, ik heb het nu en de catalogus ed dus ik ben tevreden nu;
verder heb ik al geregeld dingen besteld, en tja de pagony kwaliteit kon idd beter, maar je betaalt er dan toch ook naar he?
En voor de rest, ik woon in België en het is hier ook op 2 dagen (naja, na betaling he)
Ik ga nu binnenkort opnieuw naar Zoetermeer (mijn waardenbonnen gaan spenderen Haha! ) en ben daar al eens geweest voor mijn leren laarzen. En dat meisje die me toen geholpen heeft was heel vriendelijk hoor!
xxx

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 16:06

Nou het is nu twee dagen gelden dat ik die klacht heb gemailt, maar nog niets gehoord...Zal ik nog wat horen denk je?

flicka

Divoza

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 20:27

Ik kom vaak bij Divoza Leek, er is een groot assortiment en ik vind het personeel OK. Ik kijk graag ongestoord rond en ze laten je dan ook met rust. In een kleine winkel is dat toch vaak anders. Ook de service is goed als je iets wilt ruilen of terugbrengen. Ik heb er onlangs een puik 2e hands zadel gekocht. De koffie en frisdrank is gratis en je kunt er leuk zitten. Het is voor mij een uitje (get a life Schijnheilig )
Wat trouwens ook een leuke zaak is, is Boer'n Peerd in Diever. Twee etages met goede spullen en niet al te duur.

Tessa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 20:37

KimS schreef:
hmmm. Ik heb wel twee boze mails moeten sturen en een keer moeten bellen vooraleer ze doorhadden dat ik toen mijn prijs (van die ontwerpwedstrijd) nog niet had gekregen. Maar goed, ik heb het nu en de catalogus ed dus ik ben tevreden nu;
verder heb ik al geregeld dingen besteld, en tja de pagony kwaliteit kon idd beter, maar je betaalt er dan toch ook naar he?
En voor de rest, ik woon in België en het is hier ook op 2 dagen (naja, na betaling he)
Ik ga nu binnenkort opnieuw naar Zoetermeer (mijn waardenbonnen gaan spenderen Haha! ) en ben daar al eens geweest voor mijn leren laarzen. En dat meisje die me toen geholpen heeft was heel vriendelijk hoor!
xxx

Had jij die ontwerpwedstrijd gewonnen dan?
Wat had je ontworpen?
Nee, ik ben niet nieuwsgierig Haha!