Ik heb ze nu ook...Rotmeid en haar moeder

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

milo

Re: Ik heb ze nu ook...Rotmeid en haar moeder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 15:37

ik zou aangifte doen.

ze heeft ingebroken,
jouw paard een trauma bezorgd,
ook nog lopen schelden op jullie,
waar haalt ze de gore moed vandaan??

ik zou vandaag nog langs de politie gaan. zeker weten. echt te gek voor woorden.

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 15:46

Dat jonge kinderen zoiets in hun kinderlijkheid en speelsheid doen kan ik nog begrijpen...
Maar dat een volwassen vrouw dit voorbeeld aan haar kind geeft vind ik absurd!

Aikie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 16:00

Woow wat associaal zeg!! dan weetje je ook niet te gedragen als je bereid bent om zoiets te doen!! Stel dat het mis was gegaan,, en jy het niet had gezien.. Dan kon er een heel ander verhaal van gemaakt worden..

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 16:53

On-ge-lo-fe-lijk Bloos! Bloos! Bloos!

Tjemig, ze heeft geluk dat ik het niet was. Ik heb een behoorlijk temperament in mijn gewone doen, maar op dat moment zou ik niet voor mezelf instaan.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 17:00

wat ben jij nog netjes gebleven zeg!
ik denk niet dat ik mijn handen thuis had kunnen houden Bloos
ik ben wat mijn dieren betreft heel fel. dr moet echt niemand,
maar dan ook niemand aan mijn paard moeten komen.
zo heb ik wel eens een man de wei uitgejaagd door m t meppen
met een zweep. 9net wat hij was aan het doen bij de paarden,
want hij vond het zo mooi als de pony's door de wei renden)

verder zou ik aangifte doen als ik jou was.
ik hoop dat het met bobbie goed gaat!

soleillover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 17:04

naja zeg.. wat banketstaaf voor dat paardje! Boos! goed van je dat je ze meegenomen hebt! hopelijk komen ze echt nooit meer en blijven ze ook van andere paarden af..!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 17:38

Jezus wat een *piep* Ik had haar dus zeker wel een flinke bitchclap op der hoofd gegeven Nagelbijten / Gniffelen . Die even normaal zeg, koop een hobbelpaard voor dat jong.

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 19:10

Red_Savage schreef:
Hoe oud was dat kind ongeveer btw ?

Ongeveer 10.
Maar wat een verschrikkelijk brutale k*tmoeder!!
En die dochter is er hartstikke verdiend van afgevallen, wat denken ze wel niet!!!!!

Dakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 19:19

tja ik vind dit echt te ongelofelijk voor woorden gewoon.. waar haal je zulk gore lef vandaan om het te doen.. en dan laat je als moeder ook nog zo een voorbeeld aan je kind zien..

ik zou er wel mee naar de politie gaan, teminste als je de namen van de mensen weet of waar ze wonen..

ik vind mijzelf dan nog ontschuldig, vanaf het hek pony's en paarden aaien en als ze al en lange tijd staan, es een keer een snoepje meenemen...

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 19:55

OMG, en dan ook nog de ouder die er aan mee doet Bloos! Hoe achterlijk wijf dan... Zo te horen hebben jullie ze goed op hun nummer gezet, en hopelijk laten ze het nu uit hun hoofd ook maar een vinger op jullie terrein te begeven....

Echt te achterlijk dat het tegenwoordig zo vaak gebeurd... Blijf gewoon met je poten van andermans spullen en helemaal andermans DIEREN af Boos! Boos! Boos!

eigenwijs23

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 19:59

heb zoiets weleens meegemaakt met 3 meisjes van een jaar of 11. ze vonden dat mijn fjord een poetsbeurt nodig had(staat altijd lekker in de wei met een laagje modder) ze hadden spulletjes meegenomen en een hoofdstel en ze hadden uitgebreid staan poetsen en toen gingen ze "lekker" rijden(m'n fjord was toen anderhalf) die heeft ze er natuurlijk meteen afgeknikkerd. toen ik bij de wei kwam waren ze er achteraan aan het rennen. ik heb ze zonder pardon het terein afgegooid. komen savonds de ouders even vertellen wat voor asociaal gedrag ik had getoont tegenover haar kinderen die alleen maar goed voor het diertje wilden zorgen. nou toen werd ik dus wel even laaiend. die kinderen hadden niks op het terein te zoeken. woon op een boerderij met voor aan de weg een groot bord met verboden toegang maar blijkbaar zijn mensen toch wel heel erg brutaal. van kliens af aan ben ik altijd al geleerd om eerst netjes te vragen en al helemaal niet zomaar naar dieren die je niet kent te gaan omdat je niet weet wat ze doen. ik vind dat ouders hun kinderen dat vaker bij zouden moeten brengen.

Dakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 20:08

wat heb je tegen die ouders toen gezegt eigenwijs23?

eigenwijs23

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 20:12

dat die kinderen met hun vingers van mijn paard af moesten blijven. dat als ze mijn paard wilden verzorgen ze dat gewoon hadden kunnen vragen. en toen namen mijn ouders het van me over. ik was toen namelijk ook nog maar 13.

idja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 20:18

Wat vreselijk voor jou en je paard(je)!!!!!Dat ze dat gewoon durven, het hek verbuigen, de wei ingaan en dan je pony'mishandelen' !!Ik vind het echt heel erg voor je Huilen Je bleef idd wel netjes, knap hoor! OK dan! Ik zou dat echt niet kunnen Haha!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 20:18

Sjonge wat een vreemd mens. Dat doe je toch niet. Ik zou dat niet durven en niet willen. Je kunt je pony niet eens meer veilig in de wei zetten...

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 20:22

Wat brutaal zeg! Waar halen mensen dat lef toch vandaan... Die moeder is nota bene een volwassen vrouw!! Ik vind dat je heel terecht gereageerd hebt, goed dat je je nog zo in heb kunnen houden zeg! Hou je paardje maar goed in de gaten de komende tijd...

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 20:24

Nog meer mensen met zo'n brutaliteit!
Gelukkig staat mijn shet nu nog lekker thuis. Ik moet er niet aan denken dat zoiets met haar gebeurd! Waar halen die mensen toch het lef vandaan. Je mag toch verwachten dat een volwassene wel met zijn of haar volle verstand kan nadenken, maar blijkbaar kan dat tegenwoordig niet meer!

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 20:28

Wat een lef zeg, goed dat je ze op tijd hebt betrapt Duivel die zal het niet snel meer proberen Vingers aflikken

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 20:29

eigenwijs23 schreef:
heb zoiets weleens meegemaakt met 3 meisjes van een jaar of 11. ze vonden dat mijn fjord een poetsbeurt nodig had(staat altijd lekker in de wei met een laagje modder) ze hadden spulletjes meegenomen en een hoofdstel en ze hadden uitgebreid staan poetsen en toen gingen ze "lekker" rijden(m'n fjord was toen anderhalf) die heeft ze er natuurlijk meteen afgeknikkerd. toen ik bij de wei kwam waren ze er achteraan aan het rennen. ik heb ze zonder pardon het terein afgegooid. komen savonds de ouders even vertellen wat voor asociaal gedrag ik had getoont tegenover haar kinderen die alleen maar goed voor het diertje wilden zorgen. nou toen werd ik dus wel even laaiend. die kinderen hadden niks op het terein te zoeken. woon op een boerderij met voor aan de weg een groot bord met verboden toegang maar blijkbaar zijn mensen toch wel heel erg brutaal. van kliens af aan ben ik altijd al geleerd om eerst netjes te vragen en al helemaal niet zomaar naar dieren die je niet kent te gaan omdat je niet weet wat ze doen. ik vind dat ouders hun kinderen dat vaker bij zouden moeten brengen.

OMG Bloos!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 20:30

sjemig zeg, Sigaar de wereld wordt steeds gekker...

Goed van je dat je zo rustig bent gebleven, daarmee sta je boven hun daden!
als ik jouw was zou ik ook de politie inlichten, ik vind dit echt niet meer normaal gewoon!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 20:31

Amen Eigenwijs23. Dat zulke ouders die kinderen dan ook nog in bescherming nemen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 20:34

Wat een achterlijke *** dit doe je toch niet Verward

Ik hoop dat je paard er niks aan over gehouden heeft Ach gut

eigenwijs23

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 20:40

ze houden er niet zo gauw wat aan over, althans de mijne niet. maar die kinderen hebben niks te zoeken bij dieren die niet van hun zijn. en ja sommige ouders zijn rare wezens en zullen het altijd voor hun kinderen op nemen.

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 20:42

eigenwijs23 schreef:

Vind het nog lef hebben dat die ouders terug durven komen Bloos!

Vanaf zondag staan hier ook 2 pony's in het weitje aan huis maar reken maar dat er niemand opkomt (ze zijn 6 en 7 maanden) Mocht dat wel gebeuren dan kan ik zeer creatief zijn met harde voorwerpen Clown

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 20:44

Oew dan zou je toch zóóó kwaad kunnen worden. Ik had die moeder een partij van het terrein af geschopt/geslagen. Waar halen die mensen het lef vandaan?! Boos!