Alleen niet met mijn bijrijdpaard, ik huur een paard van Camping de Bult
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Amulet schreef:Waarschijnlijk doen mijn stalgenootje (Alytje alhier) en ik ook meer dit jaar. Met een haflinger en een KWPN'er.
ik heb er zin in. En volgens het weerbericht wordt het ook nog eens mooi weer.

Alytje schreef:Amulet schreef:Waarschijnlijk doen mijn stalgenootje (Alytje alhier) en ik ook meer dit jaar. Met een haflinger en een KWPN'er.
ja wij doen meeik heb er zin in. En volgens het weerbericht wordt het ook nog eens mooi weer.

nicky_f schreef:Hey
Ik ga meedoen aan de Rally Paper
Het is een hele lange buitenrit van 25 KM.
Met een grote tussen stop in het midden.
Je kan meedoen op je eigen / verzorg paard , of je kan een pony huren bij de manege Jan Dolfing in Vries.
Ik doe mee op mijn verzorgpony
Het is in Drenthe in Zuidlaren begint het .
Je kan meer info vinden op de site http://www.goorechtruiters.nl
Groetjes Nicky
Durante schreef:mariekie1986 schreef:hey,:D
Ik wil ook graag mee doen, ik heb al een stukje uit de krant gehaald over de rallypaper. Alleen weet ik nog niet hoe ik daar moet komen met mijn paard, want ik heb geen trailer en ook geen geschikte auto voor de trailer. Maar ja ik zie nog wel hoe ik het ga oplossen, maar ik wil wel heel graag mee doen want ik heb een paar leuke reacties gehoord.
Hey wat leuk; een bekende![]()
Wij hebben wel 'n 2 paards trailer,maar waarschijnlijk zit die al vol![]()
Ik hoop dat je nog vervoer kan regelen;misschien kunnen wij,(ik , bijrijdster van m'n welshje,en jij)dan een koppel vormen ofzo,of had je zelf al een groepje?

daar kreeg je toen ook je routekaart en informatie. 

Brittol schreef:Oke, ik heb er zin in
Je kunt mijn ''huur'' pony trouwens herkennen als een klein wollig dikkig appelschimmeltje

:D ik start al vroeg, tissen half 9 en negen! 
Maar mischien komen we elkaar op de finish wel tegen. 

mara_lover schreef:Moet je dan zelf een groepje vormen of wordt dat daar geregeld?
Ik zou ook best mee willen oen, maar ken verder niemand die ook mee doet!

ik wil eigenlijk voor de menners starten.. Brittol schreef:Aanspanning is van half 10 tot 11 uur, geloof ik. Stond op de site