Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Needje schreef:Ik laat ze gewoon bellen als ze mijn kant op gaan. Dan heb ik nog tijd om naar stal te gaan.
moppie1 schreef:als ik zo dat verhaal hoor,dan komt mij dat zeer bekent voor,ik heb eens zitten wachten en toen kwam hij helemaal niet opdagen zelfs niet gebelt,hoezo goede dierenarts?
Tuurlijk is het niet netjes als ze niet afbellen maar het gebeurd nou eenmaal dat er spoedgevallen tussen komen waarbij het gewoon op dat moment even niet mogelijk is om iemand af te bellen. en buiten dat, dat is een taak van de assistenten en niet van de dierenarts.
Hoe bedoel je? Dat de mensen van de Vallei m'n vrienden zijn?

dierfysio schreef:kan het niet laten hierop te reageren...
allereerst vind ik het erg voor je dat je zulk rotnieuws over je paard hebt gekregen. ik hoop dat je goede begeleiding krijgt, en dat het allemaal meevalt.
waar ik me erg aan stoor in je stukje over 'de Vallei' is de suggestie dat alle paarden maar in die aquatrainer gestopt worden, zonder dat er goed onderzoek gedaan wordt naar de klacht.
mijn ervaringen (helaas van zeeeer nabij) zijn toch echt anders: ik ken plenty voorbeelden van dieren die wellicht best in de a.t. hadden gekund, maar waar dat niet eens voorgesteld is. mijn eigen paard zit daar overigens ook bij.
ik vind het personeel van 'de Vallei' zeer kundige mensen, met hart voor de zaak.
de suggestie dat ze over de rug van hun klanten zelf beter proberen te worden, gaat me dan ook echt een straatje te ver.
er lopen meer topics over deze kliniek, met allemaal enthousiaste verhalen. natuurlijk zullen ook zij wel eens een misser maken (wie niet?), maar dat is bij iedere kliniek wel het geval.
misschien eerst wat meer info verzamelen voordat je in het vervolg zulke (botte) uitspraken doet op een openbaar forum?
ik snap je frustratie wel over je paard, maar dat kun je toch niet geheel aan hun wijten....
sterkte!
moppie1 schreef:ik had daarvoor al het een en ander met hun meegemaakt en over gepraat maar dit was voor mij de druppel ze hadden er dus helemaal niets van geleerd.
en iedereen kan hun de hand wel boven het hoofd houden,maar als je het zelf had meegemaakt dan zou je er ook van balen,het ging wel over mijn paard die ziek was.