Vallei Woudenberg

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SisLeone

Re: Vallei Woudenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 22:06

Idd Needje. Viel mij ook al op.

Ik blijf het zeggen: ik ben super tevreden en zonder hen en de aquatraining had ik mijn paard niet meer gehad. En het gaat super met hem.

En over iedere veearts kun je dingen zeggen. Vriendin van mij liet een veearts van een goed bekend staande kliniek bij haar paard komen. Toen hij wegging lette hij niet op bij het achteruit rijden en reed over haar hond heen. In plaats van de hond daar te behandelen moest ze naar de kliniek komen. Hij keek de hond niet eens na daar op het terrein. Zij de hond ingeladen en toen naar de kliniek gereden. Daar bleek dat de hond te zwaar gewond was en moest worden ingeslapen. Tot slot kreeg ze later ook een rekening opgestuurd hiervan en geen excuses of wat dan ook van die veearts. Ik noem geen namen omdat ik niemand door het slijk wil halen. En dat gebeurd hier wel vind ik.
Als je een slechte ervaring hebt oke maar zeg dat tegen die persoon rechtstreeks.

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 22:14

Needje schreef:
Ik laat ze gewoon bellen als ze mijn kant op gaan. Dan heb ik nog tijd om naar stal te gaan.

Doe ik ook altijd. werkt heel goed. ze bellen ook altijd netjes op om door te geven dat er iets tussen is gekomen of dat het later wordt.

moppie1 schreef:
als ik zo dat verhaal hoor,dan komt mij dat zeer bekent voor,ik heb eens zitten wachten en toen kwam hij helemaal niet opdagen zelfs niet gebelt,hoezo goede dierenarts?

dat heeft helemaal niets te maken met een goede of slechte dierenarts zijn. Tuurlijk is het niet netjes als ze niet afbellen maar het gebeurd nou eenmaal dat er spoedgevallen tussen komen waarbij het gewoon op dat moment even niet mogelijk is om iemand af te bellen. en buiten dat, dat is een taak van de assistenten en niet van de dierenarts.

Ik vindt het eigenlijk ook een beetje triest dat je je eigen speciaal aanmeld om iemand zwart te gaan lopen maken. dat jij geen goede ervaringen hebt met de vallei betekend niet meteen dat ze slecht zijn. als je problemen hebt dan neem je contact op met de kliniek.

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 23:19

Idd Tieme, bovendien is dit ook al een oud topic..

Zegt meer over jou dan over de dierenarts of de praktijk zoals je je hier neerzet..

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 07:46

SisLeone, denk je niet dat ik dat ook gedaan heb? Ik ben geen dom wicht wat alleen hier loopt te klagen en recht in iemands gezicht poeslief loopt te doen. Er worden hier ervaringen uitgewisseld over DV en die van mij is minder goed. Jammer vind ik dat de mensen met slechte ervaring afgedaan worden als 'zeikers' (zo komt het bij bij over) terwijl de mensen die positieve verhalen hebben direct in het gelijk gesteld worden. Ik brand toch niet de hele kliniek af? Ik laat aan mijn kant van het verhaal horen en die is nu eenmaal niet alleen maar rozegeur en maneschijn.

Ik heb slechts één keer gehad dat ik DRIE uur heb moeten wachten ZONDER dat er even gebeld werd en dat was door GJ, ik vind dat geen stijl. Nogmaals, je betaald een godsvermogen en tegenwoordig denken paardenoplapmensen allemaal dat ze je gewoon maar kunnen laten wachten zonder te bellen.

Ik heb nu een andere fysio en een andere dierenarts dus je raakt wel klanten kwijt op die manier. Ik heb op zijn behandelwijze niet persé iets aan te merken hoor. Ok, bij mijn paard heeft het niet veel zoden aan de dijk gezet maar het is vast een prima dierenarts, ik vond hem ook best aardig alleen het feit dat hij me drie uur laat wachten (ik moet moeilijk doen om vrij te nemen van werk), amper behandelt en wel de volle mep vraagt voor dat kwartiertje vind ik superslecht.

Annepanne, wat doet het er toe dat dit een 'oud' topic is (voor het laatst gepost twee weken geleden dus nu ook weer niet zo oud) de discussie is nu toch weer op gang gekomen?

loess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 08:17

Ik zie het topic nu pas, maar om even ontopic te reageren uit eigen ervaring;
Ik ben met mijn paard met rugklachten enkele weken geleden ook bij GJ geweest en het is absoluut niet waar dat hij een behandeling met de aquatrainer probeerde op te dringen. Hij heeft mij wel verteld over de aquatrainer en ook gezegd dat dit de beste en snelste manier zou zijn om mijn paard weer goed te krijgen, maar zei daar meteen bij dat we het eerst op een andere manier zouden proberen, omdat behandeling met de aquatrainer best prijzig is. Door oefeningen en longeren is mijn paard nu naar enkele weken weer toppie. Ik deel dus absoluut de ervaring van TS niet.

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 09:48

Hoeft ook niet op jouw te slaan Sees maar ik weet wel van iemand uit dit soort topics dat ze dat niet hebben gedaan. En dat mensen goede en slechte ervaringen hebben is overal zo. Bij elke kliniek. Ik heb ook mijn voorkeuren. Maar ik vind de manier waarop TS zijn topic heeft geopend niet de manier. Maar goed wie ben ik om daar een oordeel over te geven.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 11:29

SisLione, tja...daar kan ik niet zo veel over zeggen. Ik ken de TS niet persoonlijk maar wel jammer is dat hij/zij niet meer reageert. En nogmaals, DV zal best goed zijn hoor alleen door een wat mindere ervaring is het voor mij over.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 13:06

Waarschijnlijk wou de TS alleen even z'n hart uitstorten hier. Dat kan.
Wta je bij DA hebt hebt je denk ik met alles. Hoefsmeden, instructie, stallen.... Wat de een fijn vindt, vindt de andere helemaal niets. Dat kan. Ik kan t ook best hebben als mensen een mindere ervaring hebben met mijn DA.
Helaas draven sommige mensen enorm door.
Ik heb ook een mega slechte ervaring met een bepaalde DA. Maar ik probeer m juist niet bij naam enzo te noemen. Er zullen nl een heleboel mensen zijn die wel goeie ervaringen hebben met die DA. Als iemand mij naar ervaringen vraagt mbt die DA wil ik de mijn best geven. Maar om er nou een topic over te openen......

(edit: met topic openen bedoel ik dus een topic gericht om iemand echt zwart te maken)

moppie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 14:36

ik weet niet waar jij het over hebt,maar het zal wel,vriendje zeker. Knipoog

moppie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 14:45

ik weet niet waar jij het over hebt,maar het zal wel.vriendje zekker.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 14:59

Verward Hoe bedoel je? Dat de mensen van de Vallei m'n vrienden zijn?
Ik kom idd bij ze met m'n paard, maar t zijn geen "vrienden".
We hebben een goeie verstandhouding. Dat wel.
Daarom weet ik ook dat er over alles is te praten met ze Knipoog
Je kan wel hier je gal spuien, maar daar heb je imo erg weinig aan!

nathalie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 15:22

ik vind de vallei een goede kliniek
al zou ik nooit voor een ingrijpende behandelijk naar ze toe gaan

hechtingen.entingen enz vertrouw ik ze 100%

maar ik heb nogal wat met ze meegemaakt
waardoor ik als mijn paard langer zou moeten blijven of gekraakt of een ingreep zou moeten krijgen
ik naar een ander zou gaan

maar omdat het bij mij is mis gegaan wil ik niet beweren dat het een slechte kliniek is

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 15:44

Mijn paard is geopereerd daar. Omdat een andere DA een fout heeft gemaakt. De vooruitzichten waren heel slecht, maar ik rij ondertussen zelfs alweer! Met dank aan hun.
Kolieker van m'n stalgenootje hebben ze daar ook opgelapt.
Ik zou dus niet twijfelen.
Maar goed, dat is dus idd maar net wat je hebt meegemaakt!
Als ik daar een slechte ervaring mee had gehad, ging ik misschien ook wel naar een ander toe.
Maar ik zit juist bij hun omdat er de mogelijkheid is om evt te opereren.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 15:47

m'n paard laten kraken zou ik uberhaupt nooit doen, maar da's mijn persoonlijke mening. Haha!

verder is het duidelijk dat er, net zoals bij iedere andere kliniek, tevreden en minder tevreden klanten zijn.
te zien aan de stroom patienten daar iedere dag, ga ik ervan uit dat de meesten WEL tevreden zijn. mijn paard is daar ook diverse malen (helaas... dure knol!) naar volle tevredenheid behandeld. en ik ben een kritische zeikerd!!
dus als ik ze weer eens nodig heb, bel ik ze gerust.

ieder z'n ding, maar ik vind het wel een beetje makkelijk om zonder motivatie alleen maar te rellen en gal te spuien. schrijf dan een brief (en verbrand die voor mijn part), maar ga niet iemand bad-mouth'en op internet. da's laag!

moppie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 17:52

kan wel zijn,maar als ik speciaal vrij neemt omdat er een afspraak is gemaakt met de dierenarts ,en die komt niet opdagen zonder een bericht en ik de kliniek belt en te horen krijgt dat hij nog komt,nou sorry hoor.
alleen dat kost mij al geld.

mistralmies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 17:55

dierfysio schreef:
kan het niet laten hierop te reageren...

allereerst vind ik het erg voor je dat je zulk rotnieuws over je paard hebt gekregen. ik hoop dat je goede begeleiding krijgt, en dat het allemaal meevalt.

waar ik me erg aan stoor in je stukje over 'de Vallei' is de suggestie dat alle paarden maar in die aquatrainer gestopt worden, zonder dat er goed onderzoek gedaan wordt naar de klacht.
mijn ervaringen (helaas van zeeeer nabij) zijn toch echt anders: ik ken plenty voorbeelden van dieren die wellicht best in de a.t. hadden gekund, maar waar dat niet eens voorgesteld is. mijn eigen paard zit daar overigens ook bij.

ik vind het personeel van 'de Vallei' zeer kundige mensen, met hart voor de zaak.
de suggestie dat ze over de rug van hun klanten zelf beter proberen te worden, gaat me dan ook echt een straatje te ver.

er lopen meer topics over deze kliniek, met allemaal enthousiaste verhalen. natuurlijk zullen ook zij wel eens een misser maken (wie niet?), maar dat is bij iedere kliniek wel het geval.

misschien eerst wat meer info verzamelen voordat je in het vervolg zulke (botte) uitspraken doet op een openbaar forum?
ik snap je frustratie wel over je paard, maar dat kun je toch niet geheel aan hun wijten....
sterkte!

myn paard is daar erg goed vanaf gekomen! van die kliniek dan he Knipoog

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 17:56

ja, da's inderdaad balen. had je ook gehoord waarom hij laat was? d.artsen hebben nou eenmaal wel eens levensbedreigende spoedgevallen. GJ is wel eens bij een andere klant weggereden terwijl hij daar net was, om mijn paard te redden van een levenbedreigende koliek. vond ik toch wel prettig persoonlijk....

moppie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 20:13

laat was?hij is niet eens op komen dagen,er had toch op z'n minst gebeld kunnen worden,en dan ook nog eens zeggen dat hij nog komt toen ik de kliniek had gebeld.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 20:18

En heb je dit bij hun voorgelegd? Ik bedoel, nogmaals, je kan t hier wel neerzetten, maar daar hebben jullie niets aan. Mensen kunnen niet veranderen wat ze niet weten Knipoog

nathalie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 09:43

kijk in elke bedrijf worden fouten gemaakt het ligt er aan hoe ze het oplossen
dus moppie als jij een klacht hebt en je kaart dat bij ze aan moet je ze ook een kans geven om het goed te maken

moppie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 10:24

ik had daarvoor al het een en ander met hun meegemaakt en over gepraat maar dit was voor mij de druppel ze hadden er dus helemaal niets van geleerd.
en iedereen kan hun de hand wel boven het hoofd houden,maar als je het zelf had meegemaakt dan zou je er ook van balen,het ging wel over mijn paard die ziek was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 12:25

Vind je het een vervelende klniniek, dan zoek je een andere. Vind je het fijn daar, ga je weer terug. Je kan toch nooit iedereen tevreden stellen.

Ik vind wel dat in het algemeen je vaak op een DA of een hoefsmid moet wachten en idd vaak wordt er ook niet gebeld. Ik heb het dan niet over een half uur.
Ik heb het al een paar keer gehad, de smid die 2 uur te laat kwam, omdat de vorige afspraak uit liep, had moeten bellen vind ik.

De veearts, had spoedgeval, hoeft niet te bellen .
En een andere veearts, toen was ik pissed off, mijn paard had erg koliek en hij heeft me 2.5 uur laten wachten, omdat haar vorige eigenaar de rekening nooit wilde betalen. Hij wist dat paard van eigenaar was gewisseld, ik heb hem het ook verteld, kwaad als ik was. En ik heb hem ook nooit meer.

nathalie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 12:33

moppie1 schreef:
ik had daarvoor al het een en ander met hun meegemaakt en over gepraat maar dit was voor mij de druppel ze hadden er dus helemaal niets van geleerd.
en iedereen kan hun de hand wel boven het hoofd houden,maar als je het zelf had meegemaakt dan zou je er ook van balen,het ging wel over mijn paard die ziek was.

kijk ik heb ook al het een en het ander met ze meegemaakt dus zo als ik al zei ga ik niet meer voor (ernstige)dingen naar ze toe

soms is een dierenarts goed (kundig) maar het moet ook tussen eigenaar en arst klikken je moet je paard aan iemand kunnen vertrouwen
en als dat vertrouwen beschadigd is
is het hoofdstuk meestal afgesloten voor die persoon

hoefd nog niet te zeggen dat ze slecht zijn

moppie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 22:23

heel verstandig,kun je beter aan een ander overlaten.
zulke dingen zijn niet echt reclame voor een arts.

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 22:42

Soms lijken dierenartsen nét mensen Haha!

Jammer dat je zo gefrustreerd bent geraakt door dit akkefietje, je punt is in ieder geval duidelijk! Misschien kwam het door een nummer die je niet op had gegeven? Of hele drukke mensen?

Misschien moet je er eens met iemand over praten...