Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Neonlight schreef:Ben vrijwilliger bij Monty Roberts als hij in Nederland/Belgie is (verkoop van de spullen) en 5 dagen tijdens Concours Hippique Eindhoven als parcourshulp.
en briefjes op halen
lundi schreef:Jaaaaa,ook ik doe vrijwilligerswerk,en echt met heel veel liefde!
Ik doe vrijwilligerswerk www.gestolenpaarden.nl
Mijn zoon heeft de website en e-mailadressen gemaakt,en we werken met een heel fijn clubje!
Neem maar eens een kijkje op de site,zou ik zeggen!
Zeer dankbaar werk!
)erg druk met inschrijvingen, juryleden regelen, startlijsten maken, vrijwilligers regelen enzovoorts. Verder natuurlijk het aan- en afmelden van leden, startkaarten en coupons aanvragen.IkbenMarije schreef:Ik doe vrijwilligerswerk bij SPG Lichtenvoorde. (stichting paardrijden gehandicapten) Dit doe ik 2 keer per week. Hierbij moet je het paard verzorgen en opzadelen voordat de les begint en je moet het paard én het kind begeleiden tijdens de les. Op zaterdag begeleid ik een autistisch jochie van 5. Echt een geweldig kind, je kan aan zijn gezicht aflezen dat hij het prachtig vind, kletst je de oren van het hoofd en is helemaal gek van het paard waarop hij zit. Dat geeft mij dan ook weer een goed gevoel. Op maandag is er een les voor mensen die zelfstandig kunnen rijden. Je moet dat alleen helpen met de verzorging/opzadelen en met het opstappen en afstappen. Ik heb erg veel respect voor de mensen die alleen kunnen rijden. Je kan aan hun ook zien dat het ze goed doet!

)