Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tarah5 schreef:Ik heb ooit een pik zwart meisje gezien, daar heb ik nu nog bewondering voor.
Die had 1 hand geamputeerd, reed met zo'n (niet lachen) kaptijn haak Haak. en reed in het Z2 met stang en trens. Het was echt een kunst om te zien hoe ze reed.
Daar heb en had ik nog steeds respect voor
lindsey schreef:Oeps schiet me net wat te binnen.
![]()
Volgens mij zijn er veel moslimmeisjes met hoofddoekjes die niet sporten omdat ze niet samen met mannen willen sporten.
Paardrijden is dan echt de ideale sport.
Haar kan onder de cap die minstens even onflateus is als het gemiddelde hoofddoekje. Manege is zo wie zo een vrouwenbolwerk. Die enkele jongen/man in de les verhuist dan maar naar een ander uur.
Sorry ik weet het heel fout maar kwam zo maar bij mij op.
Mandy_ schreef:Ik ken wel een aantal meiden die gekleurd zijn die paardrijden, die rijden in Utrecht woon nu in Harderwijk maar hier ken ik er nog geen 1.
Offtopic.
@mynique, Wat heb jij een Prachtig paard zeg!
Myrtje_ schreef:
Ben vol Indonesisch, kan je wel zeggen dat ik weinig tot nooit gekleurde/donkere mensen te paard zie.
Op stal en op instructiekampen waar ik kom ben ik ook echt àltijd de enige 'donkere'
Naattjj schreef:hiero ook ; INDO, ben dan wel halfbloedje maar toch
Myrtje_ schreef:Ik vond het eigenlijk wel grappig. Sommige kinderen keken je dan echt met grote ogen aan, dus ik van: 'Wat is er?'
Meisje: 'Niks hoor' *kijkt gauw de andere kant op'
Manegelessen waren wel weer leuk, kreeg altijd de volle aandacht