Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) hihi.. nee dat zou erg ver gaan.. maar ik kan er niet om rouwen dat je pony een van die jongens geraakt heeft!

LISAAAAAAA schreef:wow, echt vet dat jou pony dat deed.
tjitseee schreef:dat is wel goed van je pony zeg!zmijn pony heeft het helemaaaal niet op vuurwerk dus die zou dan allang 10 km verderop zitten
inderdaad, de mijne ook

Riss schreef:Ik zal het aan hem doorgeven. Deden alle paarden en pony's maar zo tegen die vuurwerkgooiende jongensAaaah namens alle pony's en paarden.
Je hebt een super pony!
Olifant schreef:Wat heb jij een superpony !!
Wat een gekkenvuurwerk achter paarden aangooien
Uppojono schreef:SUPERpony.. Beter kwam die schop lekker hard aan.. Heerlijk voor hem..
faye schreef:Heeft je paard geen achterijzers? Jammer dat het scheenbeen van die jongen niet gebroken was!

Loesje88 schreef:grrr... ik wordt ze ook zó zat! gelukkig met paard nooit last van gehad.. maar ze doen het ook wel eens bij honden...
extra goed belonen je pony! (misschien goede oefening voor VD?) hihi.. nee dat zou erg ver gaan.. maar ik kan er niet om rouwen dat je pony een van die jongens geraakt heeft!
lovelynutia schreef:Lekker, zal ze leren
lovelynutia schreef:Lekker, zal ze leren

PandorJ schreef:Je hebt een goeie pony

Kaiya schreef:Ja, maar aangezien ik op een shetlander reed en ik zelf 13 ben, en hun ouder waren, denk ik niet dat ze zich er iets van aan zouden trekken. Ik had ook pas later door dat ze rotjes hadden.Haha in zo'n geval hoor je mij dan al 10 meter van te voren dreigen dat ik van mn paard af stap als ze ook maar dúrven een rotje in hun handen te pakken, dat helpt meestal wel.
caesar schreef:super stoere shet:D

SprinT_ schreef:kei vet

o0marije0o schreef:Ik wordt de laatste tijd ook steeds aggresiever van die stink rotjes / hang jongeren. Okey je kunt een dagje hebben dat je t leuk vind anderen te "pesten" maar t is hier echt elke dag raak. je kunt geen kant op of naast je gaat alweer een rotje af/wordt er een prullenbak opgeblazen. Of afvoerputjes. Pfff k krijg nu de neiging om met een zware moker achter ze aan de hollen en ze 1 voor 1 de grond in te beuken ..![]()
Vette pony heb jij zeg![]()
silverbrumby schreef:ja ik ken het.. Langs onze bak loopt een weg, en er zijn rond deze tijd veel van die groepjes scholieren ( voornamelijk jongens) die denken dat ze grappig zijn en rotjes te laten knallen als ze erlangs fietsen... gelukkig zit ik dan in de buitenbak, daar kan t paard niet weg, maar rennen doen ze wel uiteraard, en dat is ook niet fijn. Maar zou er niet aan moeten denken wat er gebeurd als je op buitenritje bent, en gebeurd zoiets!
wel een goede actie van jouw pony trouwens haha.

deed die van mij dat maar met dat irritante vuurwerk

_Nicky schreef:Haha geweldige pony heb je, zou ze leren om vuurwerk naar dieren te gooien!
JEstheR schreef:Wauw wat een ponydeed die van mij dat maar met dat irritante vuurwerk

panache schreef:wauw vét!

Zinn schreef:zalige pony heb jij
die trapt zelf schenen zonder vuurwerk te gooien
( ahh nee hoor , was uitzonderlijk dat ze dat doet ) 
jackgirl schreef:Je mag mijn shet volgende x erbij lenendie trapt zelf schenen zonder vuurwerk te gooien
![]()
Vorige week mij nog( ahh nee hoor , was uitzonderlijk dat ze dat doet )
Maar is behoorlijk irritant dat knalvuurwerk ja , heb er hier gelukkig nog geen last van.
Hup op naar oud en nieuw en dan exit met dat vuurwerk !