Sorry hoor!!!! Maar als je toch een bijrijder neemt, dan weet je dat van tevoren!!!!
Inderdaad heb ik zelf voor mijn paarden geen bijrijder, juist omdat ik graag zelf beslis en alles doe etc. Maar voor Phoebe hebben we wel een bijrijder en ik ben juist dolblij als ze met goede ideeen komen en dingen met haar willen doen etc etc.
Het kan je toch net ontgaan zijn. En het is fijn om te weten dat er altijd iemand is die net zo gek is met en goed is voor je beessie als jijzelf...beter kan toch niet?!?!!? Als je dat niet wilt, dan moet je ook geen bijrijder nemen, vind ik!
Jeetje Dorine, wat ontzettend vervelend voor je dat je nog niet toe bent aan een paardje helemaal alleen voor jouzelf...ik gun het je zo enorm! Tuurlijk is jullie kindje het allerbelangrijkste, maar ik hoop dat je daarna toch ooit helemaal ZELF kunt beslissen over je eigen paard! En dat je nu maar gauw een ander paard vindt waar je het goed mee kunt vinden (en met de eigenaren)..en natuurlijk dat Pie het goed maakt...zal voor hem ook heel raar zijn?!?!?
Wat een domme lui zeg, om iemand zo te behandelen, hebben mensen niet door dat ze enorm veel verdriet aan kunnen richten...wat een egoisten!!!!!