Ik ken het ook ik haat dat soort mensen! Hier op de Loolaan heb je genoeg van dat soort meisjes...meeste zijn nu weg
Hackney jaarling....kon amper normaal luistere...moest even denk 1 meter hoog springen van madam...niet luistere hup KLAP
Ander meisje...14 jaar...gaat op een mini shetje rijden op het asfalt...gaat madam ff ren galoperen op het kleine beestje die amper ze voetjes van de grond kreeg en dan ook nog eens zonder ijzertjes
Zelfde meisje longeerde het beestje aan een halstertouwtje...en bij een ander veulentje...deedtie iets fout...moestie met ze hoofd in de hoek gaan staan deedtie dat niet dan kreegtie een schop in ze flanken met der schoen
Mensen kom op waar ben je mee bezig!!!!!
Echt alle meisjes daar zijn zo gestoord ben ik nou de enige die normaal doet met marilyn, die braaf luisterd naar de eigenaresse, die niks doet wat slecht is voor marilyn, die WEL aan der beestje denkt en van der houd????
Oja en als laatste nog een ander meisje...dravertje "gered" van de slacht, pees was zeeeeer slecht, oke meisje verzorgt het beestje, pees was beetje geneze gaat ze ff keihard draven, mevrouw dacht zeker dat ze op duindigt reed ofzo ze ging echt bijna even hard, HALLO het beestje heeft last ze pees?????