Stomme paardenacties

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 11:32

flair schreef:
Manzano is al eens bij mij geweest, en heeft Flair ook gezien Haha! oudejaarsdag was ze bij familie in Den-Helder dus hebben we gelijk gemeet...

Nou mensen ik wil meeeeer Haha! echt komisch zijn deze verhalen...

Ja inderdaad, was erg gezellig en natuurlijk gaaf dat ik Flair heb gezien, superpaardje!!! Ik zit nog steeds te denken over van de verhalen, heb er genoeg meegemaakt, maar kom er zo ff niet op Schijnheilig Frusty.

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 13:15

Polly schreef:
Tsja.....allemaal bekend..

*ik was bij een vriendin die fjorden verzorgde, ik zou er wel 'even' zonder zadel opklimmen, juist ja. ik jump, zei houdt die pony vast en ik zat. Maar omdat ik nog een beeje voorover zat dacht die vriendin dat ik nog niet helemaal zat dus die geeft me nog een duwtje, daar lag Renee in de mesthoop Scheve mond

herkenbaar maar dan een andere manier, ik en laura waren bezig met expensive in de bak. ik wil erop,ok. laura geeft me een voetje (was zonder zadel, en ze heeft me nog f een duwtje dus lig ik er aan de andere kant naast, en 10 minuten later weer precies hetzelfde Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 17:36

Ik was eens bij een vriendin om hun nieuwe paard te bekijken. We lopen in de wei en dat paard komt op ons af, maar wij praten nog even verder. Dan begint hij aan mijn vriendin te snuffelen van boven naar onderen, eenmaal bij haar schoenen aangekomen zijn die veters toch wel heel interessant en ineens trekt hij eraan en tilt zijn hoofd op. Joep, daar lag mijn vriendin in de grond met een been omhoog. Dat was zo vreselijk grappig, want toen ze daar lag (niet zo goed-gehumeurd), begon dat paard te snuffelen, wat doe jij daarnou. Maar het was enig om te zien.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 01:14

Die van Ilindra en Maya zijn echt super!!
Vooral die kinderwagen is ge-wel-dig *LOL*