Wanneer baalden julie het meest van je paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 14:36

Toen ik een keer mijn, op dat moment iets te enthousiaste, dame uit het land ging halen.
Ze stond zo naast me te stuiteren en te springen dat ze het voor elkaar kreeg tijdens een de vreugdebokken mij met haar achterbenen op mijn elleboog te raken. Auww!

replika

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 19:06

Als ik haast heb en dr snel uit de wei wil hale en ze het in dr hoofd heeft om *tikkertje* te gaan doen (lees ik achter haar aan)

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 19:23

De truc waarvan ik het meeste baalde, was de sloottruc. Stil staan, vervolgens in een prachtige zijwaartse/ achterwaartse gang richting de sloot en vervolgens op het randje te balanceren. (en dat alles in rap tempo) Gevolg: Jantina werd bang en liet haar lopen. Tot Jantina er zat van werd en haar giga op haar lazer gaf, we in de sloot belanden en het voor die periode voorbij was.
Dit is overigens al jaren geleden. Ik baal nu niet meer zo van haar, ik weet me nu meer te beheersen. En zij ook *LOL*

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 11:57

In de winter reageerde mijn paard absoluut niet meer op mijn beenhulp, hij liep constant scheef, ik werd er soms razend van. Heb toen de paardentandarts laten komen en hij bleek een wolfstand te hebben, toen schaamde ik me wel een beetje hoor. Hierna ging alles weer 100x beter

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 13:07

..toen meneer Greg het beter wist dat je wél degelijk langst die plas heen kon met het gevolg dat we heel netjes van die hoge berm afgleden en samen "kopje onder" gingen (was een vrij diepe plas, ik heb het geweten)..en het was toen WINTER!
wat heb ik het toen koud gehad in dat bos *LOL*

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 13:16

vd winter toen ik met magned niet meer naar buiten kon omdat deze alleen ging stijgeren bokken crossen en opzij springen
om werkelijk niets....
toen baalde ik echt
nu gaat het beter! kan al weer lekker rijden en af en toe een bokje of een paard (licht) op haar 8terbenen
dat vind ik nog niet zo erg
en toen ze net de tweeling had gekregen maar toen baalde ik samen met haar.
maar ik zou haar idd nooit kwijt willen.
en ach als ze de trailer nie in wil *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 15:56

Ongeveer een maandje geleden op een buitenrit, ze het ineens weer beu werd. Ze wou niet die kant op (op een dijk), en dan hebben we daar een half uur gestaan, toen na heel veel geklier is ze vanonder aan de dijk gaan lopen, later op een andere dijk wou ze daar ook niet op, en maar drammen van ik wil naar huis. Meestal is het een schat maar als ze weer een puberbui krijgt dan is het ook een hele erge superetter bui, en dan is er niets mee te beginnen, wat je ook wilt ze verdomt het gewoon.

Mar2lin

Re: Wanneer baalden julie het meest van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 16:01

Pjelk schreef:
Natuurlijk heeft/verzorgt iedereen hier het mooiste, liefste en knapste paard ter wereld ( ik natuurlijk ook Haha! ) maar waar ik wel benieuwd naar ben is: wanneer baalden jullie het meest van je paard?

Nou ik niet hoor... ik ben blij met mn paardje (verzorg) maarik ben niet trots op hem....

Ik baal vrijwel iedere week van hem.... zeker als ik les heb, hij laat gewoon niet los, je kan hem niet rjiden als een normaal paard... grof gezet je moet bijv. links 2 rukjes geven en rechts 1 rukje dan komt tie het snelst naar beneden.... maar ik wil hem normaal kunnen rijden... maar dat gaat helaas niet!!! Lips are sealed

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 23:45

Eigelijk baal ik niet van m'n pony, nooit gedaan ook.. maar wat wel erg was;
toen mazzel me uit ging proberen, dus echt kei- en kei-hard galopperen, en hem niet meer terug krijgen in draf .. jeetje, wat was ik bang *LOL*
gelukkig is alles goed gekomen, het is zo'n schat.. Lovers

angelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 23:59

inderdaad...die uitprobeerfase Frusty NU!!!
Heb litonia nu 3 maanden...ze heeft van die momenten Koe Boos!
T komt goed Haha!

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 00:06

ik weet er wel een paar hoor Haha!
* tijdens mijn wedstrijd viel het hek uit elkaar (precies bij mij Scheve mond )en daar schrok hij van maar moest hij dan echt bijna 5 min door die bak heen rennen en bokken (en ik was zo bang dat ik eraf viel met m'n mooie witte broek)

*nog een keer wat weer niet zijn schuld was maar wel erg vervelend; hij schrok van een luispreker en rende toen ook bokkend weg en raakt mij een paar keer heel erg hard (was helemaal gekneusd, schaafwonden en blauwe plekken)

*toen die in m'n kont beet tijdens het hoevenuitkrabben en een tijdje later ook in m'n rug gebeten (ja ik heb hem terug gebeten)

en nog wel heel veel meer keer, maar het blijft een lieverd Lovers

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 21:52

Toen er vanmiddag een hele zooi mensen stonden te kijken (nieuw meisje op stal) en ik de Concorde eventjes moest rijden. De bak was een zwembad. Ik zat nog niet of mevrouw begint me daar te springen! Bokken, draaien, en recht omhoog op dr achterbenen. En ik had me voeten nog niet eens in de beugels!!! Toen ik haar van heel dicht bij dr oren (stond op dr achterpootjes) uitschold voor 'sch**tconcorduh! was ze zo beledigt dat ze warempel haar 4 elegante voetjes weer op de aardbol wilde plaatsen... Vervolgens was ik zo ontzettend verbaasd dat ik er nog opzat Haha! Voeten in de beugels en weggereden... En ze was s.u.p.e.r.br.a.a.f! Schijnheilig En die lui die aan de kant stonden hadden echt zoiets van !wauw! wat een actie!! Clown
Ach jah, eigenlijk is Concordemeis altijd wel lief... Ze heeft zulke lieve oortjes als ze op dr achterbeentjes staat! Haha! }> Lovers