Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicky__ schreef:Ik zou voor slachten gaan hoor!
en niet elk paard word opgegeten.
maikeltje schreef:Dat laatste heb je zelf in de hand, het ligt eraan wat je er voor over hebt (financieel)
paolasunny schreef:
Ik vind dat echt niet.
Ik vind dat je paard en vredige dood moet hebben.
en niet opgegeten word door een of andere freak.
santos schreef:Ik sta er een beetje van te kijken dat een paard 2 uur zou moeten vechten. Gelukkig zelf nog niet meegemaakt, maar mijn eerste hond, een schaap en mijn 2 honden later, kregen van de da. eerst valium toegedient en daarna het spuitje. Hij zei erbij; dat het voor de rust van het beest was, dan zouden ze eerder "weg" zijn.
Gebeurt dit dan niet standaart?? of werkt dat bij een paard niet?? Of moet het paard daarna nog voor consumtie weg en mag het daarom niet??
Verder zou ik ook meenemen, dat als ik mijn paard een spuitje zou laten geven, mij dat 200 euro kost, terwijl ik er bij de slager 600 voor terug krijg.
Ben in het bezit van een 24 jarig paard, waarbij de artrose behoorlijk opspeelt. Weet dat het moment komt, maar zou hem nooit zelf kunnen wegbrengen.
vampiregirl schreef:als het paard naar de slager gaat moettie eerst nog de trailer in en een rit maken, als je paard bijv een gebroken been heeft is dat niezo fijn.
avanti4ever schreef:is een centraal topic over geloof ik....
*een inslaapspuitje is niet per definitie vrediger dan de slacht er zijn genoeg paarden die onwijs tegen t spuitje vechten*