Wat vinden jullie daarvan?

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
spoekie

Berichten: 2407
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Re: Wat vinden jullie daarvan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 21:43

Ik vind het ook kunnen, maar idd het idee van het volpension. Met elke dag weidegang (vind ik sowieso al een vereiste, ik zou nooit mijn paard de hele dag op stal laten staan en dan het hele jaar door).

Veel mensen hebben een bijrijder of komen de helft van de tijd niet. (Bij mij op stal zijn er genoeg mensen die bijv. doordeweeks niet komen)
Ik zou het wel doen. Jij hebt dan je droompaard en bedenk wel dat jij iemand anders ook gelukkig maakt, door die persoon een kans te geven meer te leren over paarden dan je leert op de gemiddelde manege. (Ik was iig altijd heel erg dankbaar)

Dus als je zeker weet dat je het kunt betalen, dan zou ik het doen.

Nado
Berichten: 3365
Geregistreerd: 23-11-04

Re: Wat vinden jullie daarvan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:01

Petra83 schreef:

Ik ben het niet helemaal eens met dat je een paard zou moeten kopen dat 24/7 in de wei kan, op zich is daar natuurlijk niks mis mee en is het heerlijk een paardje dat niet zoveel gereden hoeft te worden, maar ook een Ijslander moet iedere dag voer en schoon water en heeft zijn (dagelijkse) verzorging nodig. Of stel je IJslander wordt ziek, dan moet je er toch iedere dag heen kunnen.....

succes met je studie!

Ik zorg heus wel dat mijn paarden iedere dag verzorgd worden en eten en schoon water hebben, ik weet niet hoe traag jij bent met de dagelijkse verzorging, maar ik ben daar hooguit een half uur mee bezig, incl uitmesten. Dat is zeker een uur minder als wanneer ik ook nog ga rijden, dus maakt het wel degelijk uit dat ze niet iedere dag hoeven te lopen omdat ze al in de wei staan.