babyblauw

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 12:28

jamylover schreef:
Babyblauw?

Probeer ik een trendsetter te zijn,koop een shabrak in het lila,
volgende dag heeft mijn vriendin het "omdat ze het zo leuk vond" Misselijk
Beetje banketstaaf

Je wilt toch trendsetter zijn? Dan krijg je dus dat mensen je gaan naapen en dat je trend aanslaat.

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 13:03

Ik vind babyblauw best mooi, rose vind ik echter niet veel aan, tenminste niet bij mijn paard.

Wat ik nog het allerleukste vind:
dat veel mensen zeggen dat ze het gekocht hebben omdat ze 'het zo mooi vinden', terwijl je weet dat ze altijd al kleding/spullen hebben precies volgens de mode, echte massa-volgers zeg maar.

Dus omdat het 'in' is, is het leuk.
Ik geef eerlijk toe dat ik een zwart dekje kocht MET grijs randje en witte bies, dat laatste om mijn paard sjieker te laten lijken.
Als ik alleen maar 'ff op stal rijd' komt er regelmatig een tweedehands ouder dekje op d'r ruggetje... Tong uitsteken

Ik heb dus ook geen 'bijpassende dingen' enzo, ik hou alle peesbeschermers, strijklappen, halster, noem maar op in 1 kleur: zwart.
Dit past overal bij en moet nog héél lang mee... *LOL*

Het enige dure is de bucas-regendeken, maar verder..
Ik heb ook twee luxe rijbroeken maar die heb ik gekregen van Manon 2 !
Omdat ze ze zelf niet pastte.
En een zomerrijbroek voor als het heet is en nog een oudere ribrijbroek die ooit zwart maar nu grijs is, van Nimber gekregen!

Zo heb ik weer geld om Cerise morgen te laten chippen! Tong uitsteken

Noek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 10:58

ik heb er ééen woord voor (of eigenlijk twee letters Knipoog ) LB:
Lekker Belangrijk,
laat iedereen lekker doen wat 'ie mooi of leuk vindt. of ze nu baby-blauw kopen omdat het mode is of omdat ze het mooi vinden...

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 11:01

jah !!! laat iedereen lekker doen wattie zelf wil al loopt de ieder paard op de hele wereld met baby-blauw...je doet toch wat je zelf mooi vindt....Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 14:48

gisteren was ik bij drunensruiterhuis en daar hebben ze ook voortaan die zelfde kleur als baby blauw en baby rose ook zo'n kleur in het geel. ik hou daar echt helemaal niet van. ik ben zelf helemaal grijs fan. en heb ook geen ander dekje dan grijs.

somber ben ik eigenlijk maar tegenover die baby kleurtjes maar mij zul je er nimmer nooit in zien!!
gef mij die 'sombere' kleurtjes maar!!

groetjes [naam]

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 12:23

Thirza schreef:
ik wil een babyroze sjabrak voor op mijn zwarte tinkertje

ik vind het trouwens echt gaaf die baby kleuren maar ik vind roze leuker dan blauw

Ik heb een tip voor je: ik heb ooit eenwit dekje uitgewassen samen met een rode! ja ja toen had ik een rode en een baby roze wahhhhhhahaa
Toen had ik nog een kwpner ik heb hem er maar nooit opgelegt wahahaha

Monique

jamylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 20:25

Shaienne"]
[quote="jamylover schreef:
Babyblauw?

Probeer ik een trendsetter te zijn,koop een shabrak in het lila,
volgende dag heeft mijn vriendin het "omdat ze het zo leuk vond" Misselijk
Beetje banketstaaf

Je wilt toch trendsetter zijn? Dan krijg je dus dat mensen je gaan naapen en dat je trend aanslaat.
[/quote]
Nouja,zo bedoel ik het ook weer niet.Ik bedoel,ik wil een keer wat origineels hebben,dus niet dat andere het gelijk ook weer hebben snappie Knipoog

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 21:05

ik was al babyblauw-fan voordat het in was hoor Haha! alleen toen verkochten ze dat nergens.. voor mijn verzorgshetje toen ik 9 was had ik ook een babyblauw halstertje en poetsspulletjes.
maar als iedereen het nu heeft vind ik het niet zo leuk meer, ach.. over een tijdje is het weer wat anders