Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mawaikee schreef:Sorry misschien heel off-topic en heel banketstaaf zeggen dit.
Maar geef wat aan Brooke Hospital for animals, die hebben het harder nodig
slimmerik schreef:Ben je zelf al wezen kijken in Friesland bij die paarden? (staan ze er echt zo slecht bij en worden ze echt mishandeld?)
En bestaat die stichting al lang. Wat hebben ze gedaan tot nu toe?
Worden de spullen opgehaald of moet je ze opsturen.
Hoever staat het met de vraag van de PvdD i.v.m. hun vraag de dieren in beslag te nemen?
En zoals eerder gevraagd: als je een of meerdere paarden op zou vangen heb je dan recht van eerste koop.
Wie strijkt de winst op...
Bron: http://www.partijvoordedieren.nl/conten ... s/view/482Citaat:De Partij voor de Dieren heeft de AID verzocht de paarden in beslag te nemen wegens het verzaken van de zorgplicht door de eigenaar. Omdat de eigenaar verantwoordelijk moet worden geacht voor de kosten van de reddingsoperatie is inbeslagname een logische maatregel.
Joki schreef:De paarden zullen bij de stichting herplaatst worden naar regels van de stichting. Dus een maand onder begeleiding van de stichting worden gereden om te kijken of het goed gaat tussen ruiter en paard.
Zelf ben ik niet wezen kijken; taak van het bestuur is uitvoeren, niet de mijne.
Spullen zullen verstuurd moeten tenzij degene die ze beschikbaar stelt in de buurt van de stichting woont.
Of de paarden in beslag genomen worden zal even duren aangezien zulke vragen geen prioriteit hebben van de AID
Stichting is begonnen met de oprichting in december 2005 en draait actief sinds maart 2006.
Wat hun normale werkzaamheden zijn staat in mijn post eerder.
Sorry Oregon was er vanuit gegaan dat je op een ander forum terecht was gekomen, nee cavaletti is niet van hen
Joki schreef:Paardentherapie wordt gebruikt om mishandelde en/of misbruikte kinderen weer vertrouwen voor de toekomst te geven
Citaat:De partij voor de dieren gaat over de overname van de paarden en de stichting over de opvang en herplaatsing. De partij voor de dieren zet zich in voor elk dier, de stichting zet zich in voor verwaarloosde, misbruikte en mishandelde paarden, kinderen en volwassenen.
slimmerik schreef:In dat andere forum staat ook dat het lijkt op een verkiezingsstunt. Helaas moet ik het daar mee eens zijn....
Nog één dag en je hoort er niets meer van....ben ik bang!!
Joki schreef:Maar ik geef Mexx gelijk ik wacht verder wel af wat er gebeurd