Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dat is ook van de redenen waarom ik met aansnoer rij.
. Deze manier bedoel ik
Sonja schreef:JAJAJAJAJAJA!:))![]()
En ik maar denken dat ik de enige zeurdoos ter wereld ben die zich daar aan ergert
![]()
![]()
Flapjes horen naar beneden! En waar ik al helemaal de pest aan heb zijn neusriemen die door het sperriempje helemaal naar beneden getrokken worden op de neus, zodat 'ie niet meer recht zit
Steef schreef:[quote="Sonja"! En waar ik al helemaal de pest aan heb zijn neusriemen die door het sperriempje helemaal naar beneden getrokken worden op de neus, zodat 'ie niet meer recht zit
[/quote]
Dan heb je dus de sperriem te strak zitten in verhouding tot de hoge neusriem.
Lieffie ben je toch he!!!!

Sonja"]
[quote="Steef schreef:[quote="Sonja"! En waar ik al helemaal de pest aan heb zijn neusriemen die door het sperriempje helemaal naar beneden getrokken worden op de neus, zodat 'ie niet meer recht zit
[/quote]
Dan heb je dus de sperriem te strak zitten in verhouding tot de hoge neusriem.
Lieffie ben je toch he!!!! 
en dan heb ik hem echt niet strak zitten, het gebeurt gewoon, krijg er ook vaak commentaar op
napoleon schreef:Mijn hoofdstel is inmiddels zo soepel geworden dat wat ik ook doe, hoe strak ik ook de neusriem aantrek, de sperriem trekt de neusriem toch iets naar benedenen dan heb ik hem echt niet strak zitten, het gebeurt gewoon, krijg er ook vaak commentaar op
Neusriem heel strak, sperriem heel los of zelfs eraf om te kijken of dat helpt: het maakt geen donder uit, die neusriem zit gewoon niet helemaal recht om dat hoofd heen maar hangt ietsjes naar beneden. Inmiddels is de vorm van de neusriem ook zo geworden, dus nu is het helemaal moeilijk geworden om 'm recht te krijgen. Je ziet het al als het hoofdstel nog aan de haak hangt. janna schreef:Ik heb ook het einde naar boven toe zitten. Gesp boven de mond vastmaken. Als je de sperriem andersom hebt, heb je meer kans dat hij eruit valt, als je je hoofdstel niet om je paard hebt hangen.
waar het riempje door moet en dat past precies, het riempje er nog een keer doorheen steken past niet eens. runningkawa schreef:Maar (net ff uitgeprobeerd) als ik hem naar beneden doe heb ik aan de onderkant zo'n uitstekend stuk zitten, dat is helemaal geen gezicht.
) toch verschuiven en daar het uiteinde door steken aan de onderkant?