Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
...ghighi...
)
en rijd nog steeds hoor........................ al meer dan 40 jaar!
en ben inmiddels de trotse eigenaresse van 2 pony's
Urana schreef:Ik herken het helemaal !
Zegge ze van : Wacht maar totdat je een paar jaar ouder ben ! En als je een vriendje heb zal het wel helemaal over gaan die paardengekte. Word dr soms echt gek van !
Zal nooit overgaan nokemi schreef:Dat zeiden ze vroeger tegen mij ook,wacht maar straks komen er jongens in het spel,en dan is het gauw over met die knollen![]()
Maar ben inmiddels 37,en rij al 31 jaar,met veel plezier![]()
![]()
En ben nog lang niet van plan om er mee te stoppen

vind het echt een super sport en ben nog lang niet van plan te stoppen
Ik doe een hele weide + 1 pony van 1.55m en een van 95 cm in mijn eentje Karoliefje_ schreef:Heb deze dicussie nooit. Wat maakt hun het uit wat voor hobby's ik heb.

ik ben 35, getrouwd, twee kinderen maar ook 3 paarden en een pony voor de kinderen. Het is bij mij dus ook nooit over gegaan. Het is soms goed plannen maar het kan best.
dat vind ik vervelender, want ze hebben zelf nog nooit een voet op een paard gezet
Pino_Alexjuh schreef:Ja, zulke discuscies heb ik ook al wel gehad, maar dat vind ik dan nog minder erg, want ik weet zelf heel goed dat m'n een en alles paarden zijn en blijven, rij nu bijna 9 jaar en ik zal nog Lang niet stoppen. Dus dat weet ikd an gewoon, kunnen anderen zeggen wat ze willen.
Maar ik vind die disc. over '' paardrijden, das niet echt een sport, dat is niet moeilijk, dat is helemaal niet zwaar'' zo irritant. Gaan ze altijd zeggen hoe makelijk paardrijden toch is , het paard doet al het werk.. enz.dat vind ik vervelender, want ze hebben zelf nog nooit een voet op een paard gezet