Krijg altijd maar weer hetzelfde te horen hoor :@

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Yoshimi

Re: Krijg altijd maar weer hetzelfde te horen hoor :@

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 23:31

Tegen mij is het ook vaak gezegd en die mensen hebben nog gelijk gekregen ook... Toen ik een jaar of 15 was ben ik gestopt, maar na 1,5 jaar begon het toch weer zo te kriebelen dat ik maar weer een paardje heb gezocht om te rijden. En nu kom ik er denk ik nooit meer vanaf!

Maaikietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 23:37

Waarom zeggen ze steeds tegen mij...
Dat paardenvirus is er niet meer uit te SLAAN bij jou Vork ...ghighi...
(ja, sorry mam...kan daar niets aan doen.. Duivel )

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 11:29

Ja ik heb ook wel eens zulke dingen gehoord. Ik ben inmiddels 20 en het paardenvirus is nog nooit overgegaan dus iedereen is er al wel aan gewend dat paarden bij mijn leven horen. Lachen

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 11:35

Ik ben 56 Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! en rijd nog steeds hoor........................ al meer dan 40 jaar! OK dan!

FMG8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 18:42

Ik rijd al ong. 6 jaar, en van mijn ouders mocht ik geen eigen pony omdat ze dachten dat het paardenvirus weer over zou gaan, dat was een hele verkeerde gedachte van hun Vingers aflikken en ben inmiddels de trotse eigenaresse van 2 pony's Lachen

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 19:14

Ik ken het. Ik kreeg altijd te horen dat ik wel zou stoppen met rijden als ik een vriend kreeg en m'n paard zou verkopen.
Ik zei gewoon dat dat niet klopte, ging er verder geen discussie van maken.
Ik heb nu een vriend én nog steeds mijn paard dus ze hadden het mooi aan het verkeerde eind.

Love__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 19:48

Oh help, dat krijg ik ook zovaak te horen (Te vaak).. Ja, als je wat ouder wordt vind je het toch niet meer leuk, omdat je dan andere dingen gaat doen.. Nouja, ik ben er van overtuigd dat ik het wel leuk ga blijven vinden Tong uitsteken

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:33

Urana schreef:
Ik herken het helemaal !
Zegge ze van : Wacht maar totdat je een paar jaar ouder ben ! En als je een vriendje heb zal het wel helemaal over gaan die paardengekte. Word dr soms echt gek van ! Boos!

Mijn vriendje heeft zelf een eigen paard, dus daar zal het niet aan liggen Clown

nokemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:44

Dat zeiden ze vroeger tegen mij ook,wacht maar straks komen er jongens in het spel,en dan is het gauw over met die knollen Haha!
Maar ben inmiddels 37,en rij al 31 jaar,met veel plezier Haha! Haha!
En ben nog lang niet van plan om er mee te stoppen Clown

Amani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 21:07

ja ik ken het. mijn ouders nog niet eens die weten wel beter Vork
maar een vriendin van mij.. oeh.. als ik over "later" begin zegt ze altijd: ja maar misschien vind je paarden dan helemaal niet meer leuk. of: als je niet meer op speedy past wil je misschien niet eens meer een andere.. Slapen
echt ik word er kotsmisselijk! Party!!

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 16:04

Ik herken het helemaal !! Boos!
Ík rij nu bijna 6 jaar of iets langer en vind het nog steeds erg leuk Haha! Zal nooit overgaan

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-06 17:21

nokemi schreef:
Dat zeiden ze vroeger tegen mij ook,wacht maar straks komen er jongens in het spel,en dan is het gauw over met die knollen Haha!
Maar ben inmiddels 37,en rij al 31 jaar,met veel plezier Haha! Haha!
En ben nog lang niet van plan om er mee te stoppen Clown

woow das zeker al lang Lachen
haha. Ik wil ook heel lang blijven paardrijden Lachen vind het echt een super sport en ben nog lang niet van plan te stoppen Tong uitsteken

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 18:09

Daar heb ik nou GEEN last van(A) bij mij hebben ze er het volle vertrouwen in oke na de vakantie dachten ze mis 1 dag dat ik het niet meer leuk zou vinden naar toen had ik liefdes verdriet dus even geen trek in rijden maar was wel de hele dag bij mijn pony. Me ouders verwachten juist dat ik later een eige stal begin enzo

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 21:52

Heb deze dicussie nooit. Wat maakt hun het uit wat voor hobby's ik heb.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 23:41

Mijn ouders ri=uimen mn paarden op als ik er niet voor zorg dus ik wil wel Tong uitsteken Ik doe een hele weide + 1 pony van 1.55m en een van 95 cm in mijn eentje

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 00:15

Mijn moeder zaagt er ook over door hoor, tegenwoordig wel veel minder als toen ik 13/14 was.
Ze denkt waarschijnlijk dat ik nu wel over die fase heenben, en dat ik hoogstwaarschijnlijk wel blijf rijden.

Maar een paard kopen, ho maar!

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 09:22

Karoliefje_ schreef:
Heb deze dicussie nooit. Wat maakt hun het uit wat voor hobby's ik heb.

ik ook, ze vinden het juist leuk Haha!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 09:40

Haha! ik ben 35, getrouwd, twee kinderen maar ook 3 paarden en een pony voor de kinderen. Het is bij mij dus ook nooit over gegaan. Het is soms goed plannen maar het kan best.

MariskaFally

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 09:48

ik ben nu 15 en mijn paardje is mijn alles vriendinnen van mij intresseren het niet zo en helaas kan ik hier mijn belevenissen dus ook niet aan kwijt. vroeger zeiden velen ook tegen mij dat het wel over zou gaan maar sinds ik nu volop bezig ben met paarden wil ik er echt niet meer zonder. mijn studiecoach op school vroeg ook al aan mij rij jij nu nog wel veel in de winter wnat tis nu toch heel koud en je bent toch druk met school. ik zeg tegen die vrouw ik het heb druk met school maar no way dat ik stop met paardrijden en me paard wegdoe voor school. ik kan er echt niet zonder het is echt een stukje ontspanning enz.

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 13:12

Ik ken het ook mocht ook nooit van mijn ouders. Nu heeft mijn zusje zelf een paardje gekocht en betalen we het allemaal zelf. Het voordeel is dat ik nu werk en het dus ook makkelijk kan betalen en niet afhankelijk ben van mijn ouders.
Ik ben 22 en nog steeds paardengek.

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 15:44

Ja ik heb dat vroeger ook gehad.
Ik reed al op de manege toen ik 7 jaar was.
En voordat ik naar de middelbare school ging heb ik toen mijn paard al gekregen toen ik 11 was.
Kreeg ook heel vaak te horen jij stopt nog wel bla bla bla.
Heb het altijd ontkent hoor!
Ben nu 21 heb mijn dier ondertussen al 10 jaar en hij blijft bij mij todat ie doodgaat..

_Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 15:44

Ja, zulke discuscies heb ik ook al wel gehad, maar dat vind ik dan nog minder erg, want ik weet zelf heel goed dat m'n een en alles paarden zijn en blijven, rij nu bijna 9 jaar en ik zal nog Lang niet stoppen. Dus dat weet ikd an gewoon, kunnen anderen zeggen wat ze willen.

Maar ik vind die disc. over '' paardrijden, das niet echt een sport, dat is niet moeilijk, dat is helemaal niet zwaar'' zo irritant. Gaan ze altijd zeggen hoe makelijk paardrijden toch is , het paard doet al het werk.. enz.

Tong uitsteken dat vind ik vervelender, want ze hebben zelf nog nooit een voet op een paard gezet Dromen

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 15:46

Dat was bij mij precies de periode dat ik er even tussenuit geknepen ben, was toen 14 ofzo... Sorry. Moet zeggen dat ik andere redenen had (mijn eigen paard was net overleden, en klik met bijrijdpaard was ver te zoeken). Niet helemaal vergelijkbaar dus, maar dit soort discussies komen idd wel vaker voor, of gewoon dat soort opmerkingen...

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 14:36

Pino_Alexjuh schreef:
Ja, zulke discuscies heb ik ook al wel gehad, maar dat vind ik dan nog minder erg, want ik weet zelf heel goed dat m'n een en alles paarden zijn en blijven, rij nu bijna 9 jaar en ik zal nog Lang niet stoppen. Dus dat weet ikd an gewoon, kunnen anderen zeggen wat ze willen.

Maar ik vind die disc. over '' paardrijden, das niet echt een sport, dat is niet moeilijk, dat is helemaal niet zwaar'' zo irritant. Gaan ze altijd zeggen hoe makelijk paardrijden toch is , het paard doet al het werk.. enz.

Tong uitsteken dat vind ik vervelender, want ze hebben zelf nog nooit een voet op een paard gezet Dromen

ben ik het helemaal mee eens Lachen Ja

Sifra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 15:04

Ja word je gek van! Mijn vrienden niet maar mijn ouders wel!

Mijn moeder gister nog!!! Kom ze zo achter me staan, zeg wordt het niet eens tijd dat je van paardrijden afgaat?

Boos!