Verliefd op je paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 10:09

Dorine schreef:

Ik ken een stel waarvan de man zei tegen zijn vrouw:
'Je mag kiezen, je paard of ik.'

Zo is het bij mijn ex naar ruim 10 maanden ook uitgegaan.
Hij zei niet zo hard dat ik moest kiezen.
Maar hij heeft het gewoon uit gemaakt, omdat mijn paard meer aandacht kreeg dan hem. En idd kwam daar snel achteraan nog 'dus je kunt kiezen..' tja.. Ik zei meteen dat ie dan maar op moest rotten.

Dat vind ik echt zo aso als je vriend zoiets zegt!!!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 10:28

Verliefd? Nee, het is mijn alles en da's geen millimeter overdreven. Ik baal er soms wel van, want als hij wat heeft dan kan ik niet rustig naar m'n werk, dan bel ik 5x op een dag op hoe het nu met m gaat. En dan is hij echt niet doodziek ofzo, maar ik moet het dan gewoon weten. Mijn familie snapt dat niet echt, mijn zusje wel gelukkig, dus die bel ik dan, en die doet dan uitgebreid verslag.
Ik maak me altijd mega zorgen als hij ook maar 1 stapje verkeerd zet, ik sla gelijk op tilt als hij zonder aanwijsbare reden 'anders' is en ik kan soms midden in het bos een zucht van verlichting niet onderdrukken, want het is toch mijn mannetje. Het is mijn grote held en ik smelt helemaal weg als ik m met z'n streep uit stal zie hangen.
Behalve dat heeft hij soms ook nog eens momenten dat hij gaat sjouwen, dan kan ik bijna niet meer rijden van geluk. Ik ben superblij met elke dag die ik met hem heb en ik zou het heel moeilijk krijgen zonder hem.
Maar verliefd wil ik het niet noemen, het is mijn maatje en ik kan gewoon niet zonder hem.

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 11:43

Ja, op 1 van mijn paarden ben ik echt verliefd, na een keer zien en gereden te hebben geworden en daarna altijd gebleven. Ik heb ook nooit naar hem gezocht, hij was er op eens als in een sprookje. Het was ook nooit de bedoeling dat mijn ouders hem voor mij zouden kopen. Ik weet mijn moeder haar woorden nog goed: "we hebben paard genoeg thuis". Ze had wel gelijk; ik had toen 2 paarden om op te rijden. Maar mijn kleine knulletje liet me maar niet los, ik heb toen een hele zomer voor mensen op hem gereden en 2 weken na mijn verjaardag heb ik hem op een hele bijzondere manier gekregen. Van mijn andere paarden hou ik ook zielsveel maar bij hem is er nog iets, iets heel speciaals wat je als je geluk hebt 1 x mag meemaken in je leven. Heb je het 1 of meerdere keren mee gemaakt dan heb je heel veel geluk...

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 12:05

he hallo
ik ben echt verliefd op een van mijn paardjes (kojack)
ik heb ook zo'n aparte band met dat dier, meestal voelen we elkaar goed aan enz
nu ik weer een vriend heb, heb ik wel even gemeld dat mijn paard alles is voor me
hij heeft hier begrip voor Haha!
het is wel leuk hij is bang voor paarden, maar toch krijg ik hem zover om hem dingen te dlaten doen hoor
hij heeft kojack van de week gepoetst
hij is wel lief voor hem hoor, hij banketstaaf alleen zo dom tegen hem Haha!
maar ja hij begrijpt het tenminste wel

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 12:30

Jongens zeggen dat gewoon omdat ze jaloers zijn. En ze proberen het probleem naar jouw te schuiven. Zo van jij gaat te vaak naar het paard, nee, jij bent jaloers op mijn paard dat ik daar vaak ben.
En ik ben niet verliefd op mijn paard, maar ik hou van mijn paard en dat mag ook. Het is geen ding, maar een dier. Mensen houden ook van hun katten en honden.

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 14:15

Ik ben niet verliefd op een paard, al zijn sommige die ik al een jaar onder mijn kont heb wel heel speciaal voor mij. Tis gewoon mijn vriendje zeg maar. We lijken ontzettend opmekaar. Kunnen ontzettend raar doen maar ook heel braaf/lief. En we zijn alletwee homootjes Haha! .

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 16:58

Afbeelding

aaah ja verliefd Lovers giovanni alias harry alias harry de verschrikkelijke!!!

me eerste paard en heb hem nog steeds gaat ook nooit meer weg bij me, heb alles van hem geleerd me eerste wissels, me eerste appuyementen.
Hij heeft me vaak laten zitten behalve als het er echt op aankomt staat ie er voor me!!!

bv op de provenciale kampioenschappen twee jaar geleden hij schrikt altijd overal van met het losrijden ging ik nog door drie ringen, ik moest de ring in hou halt en er waait zo een plastic zak!!! onder hem door hij verblikt of verbloosd niet hij wist dat die proef belangrijk was Lovers vind nooit meer zo`n paard denk ik..

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 17:06

ik ken dat verliefde gevoel heel goed. ik heb het nog steeds als ik naar nina kijk, als ik met haar aan t werk ben. ik ben zo blij met haar. ja en die vlinders.. die heb ik ook als ik aan haar denk. t is gewoon een superpony die ik voor geen goud meer wil missen.

jamylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 17:08

Afbeelding
Kuzzzzje!!!! Lovers Kusje

En ja,ik ben verliefd op mijn vriendje Lovers (nouja,vriendinnetje dan Tong uitsteken )

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 21:45

Ik hou ook ontzettend veel van Arie Haha! Lovers maar om nou te zeggen dat ik verliefd op hem ben? ik krijg niet echt kriebels in mijn buik als ik hem aanraak ofzo Verward en als ik die kwijlende mond zie dan ga ik ook bijna over mijn nek Misselijk nee dankje.

maar ik hou wel van hem! als ik over Arie praat tegen iemand die niet weet dat het mijn pony is dan denken ze ook altijd dat ik het over mijn vriendje heb. ("ik heb vandaag toch weer lekker op Arie gereden" nou dan staan ze je echt wel raar aan te kijken)

ik zou ook niet zonder Aar kunnen Lovers

jamylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 22:19

Mijn paard kwijlt niet hoor Knipoog en ik ben ook niet verlieft op haar zoals ik verlieft ben op een jongen.Ze is gewoon me maatje! m'n hartsvriendin Lovers

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 22:30

Ik vind het niet zo gek. Omdat ik mijn paardjes allebei al vrij lang ken is de verliefdheid wel over gegaan in houden van en wat minder aanwezig maar wat ik in het begin voor ze voelde zou je best een soort verliefdheid kunnen noemen. Ala je helemaal blij wordt bij het horen.lezen van de naam van je paardje. Je de hele dag wel zin hebt naar hem toe te gaan en rustig een halfuur kunt kijken hoe hij zijn gras op kauwt. Dat kan je best een soort verliefdheid noemen denk ik.

Zania

Re: Verliefd op je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 07:17

Ik zie onze Kiki ook als een héle goede vriend, waar je ook eens ruzie mee kan hebben, of boos zijn; net als een echte mens Haha! maar zoals gezegd, ze blijven afhankelijk van de mensen en hebben onze liefde nodig.