Dagmar: van sportfjord naar Big Momma

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NehnaDagmar

Re: Dagmar: van sportfjord naar Big Momma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-06 12:25

@Kim: Mn nieuwe aanwinst wordt nu nog beleerd, dus dat duurt nog wel even voordat we in de ring verschijnen Knipoog Dagmar mag ik opzich wel gewoon rijden, maar aangezien mevrouw zich niet zo goed kan gedragen op buitenritten en ik er al een dikke maand niet op heb gezeten, durf ik het niet eens aan Knipoog Ik denk dat ik haar in de zomer wel weer oppak en lekker mee naar buiten ga..
Vorige keer toen ik met je sprak was je nog M1 dus die Z gaat ook wel lukken Knipoog Je hebt groot gelijk hoor, lekker rustig aan en je ziet wel hoe het loopt Lachen Veel succes nog in ieder geval en ik zal je een PB'tje sturen als ik een topic heb over Widora! Haha!
@Marigold: Volgens mij zijn Dagmars manen nu ook zo'n vier maanden niet geknipt.. Je ziet het op de foto niet zo goed, maar het voorste gedeelte begint nu langzaam te zakken. Het moet gewoon even over dat punt heen en dan hebben we mooie lange manen Tong uitsteken
@Bella: Ik was ook zeer onder de indruk wat Rodinde bij Dagmar voor elkaar kreeg. Als ik haar ooit weer laat behandelen ga ik ook zeker naar haar toe Lachen Mooi dat je ook goede ervaringen met haar hebt!

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 12:31

[quote="NehnaDagmar]
@Marigold: Volgens mij zijn Dagmars manen nu ook zo'n vier maanden niet geknipt.. Je ziet het op de foto niet zo goed, maar het voorste gedeelte begint nu langzaam te zakken. Het moet gewoon even over dat punt heen en dan hebben we mooie lange manen Tong uitsteken
@Bella: Ik was ook zeer onder de indruk wat Rodinde bij Dagmar voor elkaar kreeg. Als ik haar ooit weer laat behandelen ga ik ook zeker naar haar toe Lachen Mooi dat je ook goede ervaringen met haar hebt!
[/quote]

oke bedankt voor het reageren! Lachen
mijn merrie heeft dus echt een veulen maantoppie, en ik was/ben er bang voor dat de manen niet langer worden dan nu, en nu is echt geen gezicht haha Clown
ze vallen bij haar zegmaar voorover nu, als het geregend heeft Tong uitsteken

ps ik ben ook eens met een shet bij schriel geweest, had de rug helemaal op slot, hij ging er met een lampje overheen ofzo, werdt rood op de plek des onheils, hij pakte de staart, knie tegen de rug, zei krak, moest toen goed zijn, ik moest veel met hem oefenen.
maar eigenlijk is het nooit goed gekomen met die rug hoor, hij heeft nooit meer normaal kunnen draven. (net zoals voor de behandeling).
is al jaren en jaren geleden hoor!

(waarmee ik niet wil zeggen dat schriel niet goed is hoor, misschien heb ik ook wel niet genoeg geoefend met de pony daarna, op zich kon hij in het begin best beter bewegen, maar het kwam weer terug leek het wel.)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 17:11

--> itp Lachen

Cleettjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 17:46

wat een gaafe fjord !:)

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 14:36

Hé. daar hebben we de foto's van het propje Dagmar Knipoog
Wat is ze schoon hè Schijnheilig
Leuk als je haar van de zomer weer wat oppakt Nynke, dan hebben wij de omgeving al wat verkend...
Ze staan altijd ongeduldig te hinniken als Susan en ik een blokje omgaan met Andrew en Kiran, en laatst hadden ze de hele boel voor het hek flink omgeploegd toen ik met Andrew alleen weg ging Knipoog
Hihi, nu nog een maatje breder zadel Schijnheilig!

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 22:10

joyce B schreef:
Hé. daar hebben we de foto's van het propje Dagmar Knipoog
Wat is ze schoon hè Schijnheilig
Leuk als je haar van de zomer weer wat oppakt Nynke, dan hebben wij de omgeving al wat verkend...
Ze staan altijd ongeduldig te hinniken als Susan en ik een blokje omgaan met Andrew en Kiran, en laatst hadden ze de hele boel voor het hek flink omgeploegd toen ik met Andrew alleen weg ging Knipoog
Hihi, nu nog een maatje breder zadel Schijnheilig!

Of een boomloos zadel hahahaha, wist je trouwens dat Dagmar het erggg leuk vindt om te spelen met de fysioball... ze is vooral ergggg geinterreseerd in de snoepjes die Kiran krijgt met de clickertraining hahahaha, tis wel een lekkere veelvraat die Dagmar!

Gr. Susan

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 13:33

Hee wat leuk, jullie ook hier!
Ik heb ook echt zin om weer eens lekker een buitenrit te maken met Dagmar! Maar ja, eerst maar eens zadel vinden voor die brede rug... Boomloos zat ik laatst al aan te denken Susan, heb jij die ook? Zit dat een beetje lekker voor pony en ruiter?
En Dag doet alles zolang er snoepjes te krijgen zijn Knipoog Ik heb van de Sint weer een grote zak snoepjes gekregen voor Dagmar Tong uitsteken
Tot gauw. PS: Wanneer doen we de bijeenkomst? Haha! Lijkt me gezellig!

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 15:38

Leuke fjord! Ja

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 17:22

PRACHTIG beest Haha! echt mijn soort paardjes Ja

Erika83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 09:55

Hey Nynke!

Leuk zo die foto's van Dagmar, echt heerlijk dat je haar zo gewoon kunt houden. Een grote wei, wat aandacht en lekkers op zijn tijd, wat wil een paard nu nog meer Haha!

Hartstikke mooi hoor!

Ben ook benieuwd naar Widora, succes hoor!