BijouCharlie schreef:Er zijn inmiddels 19 paarden dood. Misschien volgen er wel meer (denk aan onderkoeld, stress, shock). Je moet vooral denken of het zin heeft, misschien haalt hij ze morgen wel heel leuk op, maar wie kan er in godsnaam 300 paarden verzorgen? niemand toch? dus je hebt misschien wel kans dat de paarden later dit jaar begin 2007 worden gevorderd. Dat ze dan naar de Partij voor de Dieren gaan. Die hebben tenslotte aangifte gedaan. Ik vind het ronduit belachelijk dat die man die arme paardjes niet heeft weggehaald. De reddingsactie was heel spectaculair en gelukt.
Over de actie:
Ik wil graag meedoen, ik kan alleen niet. Ik moet morgenochtend paardrijden en ik neem aan dat mijn moeder mij niet 's ochtends vroeg naar friesland wilt brengen, waar misschien politie aan te pas komt (ik denk het niet, bokt is LIEF en niet RUIG). Maargoed. Als alles doorgaat, wens ik jullie veel succes. Ik volg morgen het nieuws om te kijken of er wat gebeurt. Op mijn site zal ik de link van dit topic geven, zodat het overal bekent word!
Dat is dus het probleem er word niks aan gedaan
ze paarden zijn voor 4 jaar terug 1 keer geteld weet ik nog toen hadden wij aangifte gedaan! en toen zat het aantal op 375
en nu op het moment weet ik het niet hoor maar het zijn er TE veel en zo gaat het al jaren!!!!
en er word maar niks aan gedaan en het komtmij men strot uit nu dus ik help graag mee