Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, dit paardje heeft niet de uitstraling van een arabisch volbloed en zie echt geen kenmerken van de arabier in dit paardje terug! Maar desalniettemin een super leuk diertje hoor

CtjeLief schreef:ik denk dat je toch maar eens een volbloed van dichtbij moet bekijken dan.. in het hoofd zie je echt geen arabier, geloof me.. je ziet een verfijnde haflinger maar nogmaals laten we geen appels met peren vergelijken, er zijn geen arabische kenmerken te zien.. echt niet..
CtjeLief schreef:ik denk dat je toch maar eens een volbloed van dichtbij moet bekijken dan.. in het hoofd zie je echt geen arabier, geloof me.. je ziet een verfijnde haflinger maar nogmaals laten we geen appels met peren vergelijken, er zijn geen arabische kenmerken te zien.. echt niet..
Dan lijkt die arabische invloed me dus prima terug te zien!
ik vind het wel een fijngebouwde haf!!! ik ben alleen het stevige soort gewend!! of dit door invloed van de arab is weet ik niet!! maar ik vind het een onwijs leuk beestje met een leuke uitstraling!! CtjeLief schreef:een arab x haflinger heeft wat mij betreft qua uiterlijk helemaal niets met een arabier te maken, je ziet er ook echt niets duidelijk arabisch in, maar je hebt er wel een verfijndere haflinger door en das gewoon leuk..vind ze mooier dan de echte haflingers (maar dat kan ook niet anders als je het aribitus-virus hebt haha)
sherif schreef:ik deel dezelfde mening als Dunja en Ctjelief, dit paardje heeft niet de uitstraling van een arabisch volbloed en zie echt geen kenmerken van de arabier in dit paardje terug! Maar desalniettemin een super leuk diertje hoor

Kijk maar de lange fijne benen, lange smalle oren (Haflingers hebben kleine brede oren), schouders, hoefjes en het lichte deukje in zijn neus. Maarre, zo op het eerste gezicht denk je dat het een Haf is, maar dat komt natuurlijk door zijn kleur. Is hij dan eigenlijk geen Haflo Arabier ?
Ik weet niet precies hoe dat zit hoor, mss moet een Haflo wel een bepaald aantal procent bloed van de Haf en de Arabier hebben ofzo... Ik vind hem wel meer op een Haflo lijken dan op een Haf, als je goed kijkt. Zelf heb ik een hele ouderwetse boeren Haf, zeker als je hem vergelijkt met de oorspronkelijke ouderwetse Haflinger zie je duidelijke verschillen.
Dit is Max, mijn Hafje : http://www.mijnalbum.nl/Album=JYSCCAXR
en de benen..

vet leuk ding.. 
tita schreef:ja sorry hier zie ik geen arbier in als je zou zeggen dat ie 100% haf is dan geloof ik je meteen
manisha schreef:hier mag slotje op (weet niet hoe dat moet) alvast bedankt X manisha
, * Rechts onder in je gesprek venster, rode uitroepteken, daarop klikken. En dan bericht sturen na moderator, en word hij zo snel mogelijk gesloten.
Het is wel een erg leuke haflinger!
.