hoe vaak en hoe lang per dag naar je paard.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 01:23

Ik ben er elke dag gemiddeld 4 uur. Vanuit het werk ga ik naar stal, drink een glaasje water en rook een sigaretje. Daarna lekker uitgebreid poetsen, haasten slaat direct op Nikita over, dus doen we lekker rustig aan. Na het rijden, nog even poetsen en tutten, stal rechtleggen, emmertje geven enzo meestal nog even koffie.

Ik sla geen dag over. Wanneer ik longeer ben ik eerder klaar, maar het maakt het niet uit of het doordeweeks of weekend is.

Dit jaar ben ik voor het eerst sinds lange tijd weer een weekje op vakantie geweest en heb d'r erg gemist. Gelukkig had ze het goed, en ook als ik volgend jaar niet weg ga, gaat ze lekker 'op vakantie'.
Laatst bijgewerkt door Nikita op 30-07-02 16:33, in het totaal 2 keer bewerkt

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 15:24

Ik ga elke dag naar Marilyn en Galaxy...morgen word het nog drukker we krijgen er een shetje bij

Ik ga 3x op een dag....2 uurtjes in de ochtend...dan in de middag 2 uurtjes en in de avond ben ik er meestal 3 uurtjes

Ik kom me bed uit na een uurtje ga ik naar stal...doe de paardjes...dat ze eten hebben etc...dan ga ik naar huis om te eten en ff beetje tv kijke....dan ga ik daarna weer weg en als ik trug kom ga ik een half uurtje later eten en na un uur/ander half uur ga ik dan weer weg en ben ik rond half 11 weer thuis

Little_Sun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 17:43

Ik heb een huurpony en ga er elke dag naartoe. Meestal een paar uur, maar bijv. op zaterdag 6 uur ofzo. Ligt ook aan het weer en of ik ga rijden hoe lang ik blijf. Vandaag is het bijv. zo warm dat ik hem maar rust heb gegeven en niet zo lang ben gebleven (alleen de stal uitmesten).