Alleen buitenrijden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 20:07

Ik ga al een geluk nooit alleen buiten rijden.
Van fietsers,voetgangers,en auto's(behalve op een plaats waar je niet af de weg kan ofzo) zijn toch trager of minder wendbaar dan jij.
Alleen van een brommer zou ik schrik hebben misschien.Maar dat hangt er dan weer vanaf wat de situatie is.
Maar als je er recht op af stormt?Of met een pony die op commando kan steigeren }> .
Ik heb zelf ook zo écht geen schrik,zeker als mijn vriendin er ook bij is, dan zou ik echt zo van mij af bijten,ze zouden niet weten wat hun(hem) overkwam Schijnheilig .
Gewoon altijd een dressuurzweep meenemen,of een groot/snel paard. Met een groot paard maak je dan weer indruk.
En met een snel ben je zo weg.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 20:31

Ik rijd nog niet(vaak)alleen in het bos(omdat ik met de trailer heen moet en niet met een trailer mag rijden). Maar wel alleen door de polder. En die enkele keer dat ik alleen in het bos rijd(tis net rijdend te redden maar dan ben ik echt de hele middag weg)maar ik me d'r eigenlijk weinig zorgen om.
Ik vind ook als je geen risico wilt lopen moet je in bed blijven, en dan zelfs kan er wat gebeuren.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 22:00

Ik heb de mazzel dat mijn pony asl ze ergens nog nooit geweest is loopt te brullen als een hengst. Ze is ook heel erg snel ik weet niet wat ik zou doen maar zou het buitenrijden er niet om laten

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 22:57

Hmm, voel me altijd veel veiliger op mn paard dan op de fiets. Heb nooit een zweep bij me, maar ik kan wel snel weg komen als het moet.

Op de fiets voel ik me veel sneller onveilig.

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 23:27

Wel een goede reden om er voor te zorgen dat je paard echt op de lichtste hulp weggalloppeerd! Ik ben eigenlijk ook niet bang te paard terwijl ik verder een onwijze schijterd bent. Alleen als iemand je er vanaf trekt, dan is het wel gevaarlijk. Dus als je aan het stappen bent en iemand springt opeens uit de bosjes en trekt je er vanaf..... Maar dan zou je paard m toch allang geroken hebben.

Maddox zou (i.c. helaas) dus echt niet schrikken he! Die schrikt echt nergens van.

snoocky

.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 23:29

ik was van de week met mijn vriendin in een cronestynn aan het rijden.
heel rustig met een vriendinetje Party!! ,
we waren aan het praten en zo.
zegt ze onder eens kijk daar een NAAKTE MAN Scheve mond Haha! ,
dus ik zeg voor de grap lekker kontje *LOL* .
toen rende hij de bosjes in [niet lekker brand netels] .
dus wij waren dus best wel geschrokken en belde de politie *LOL* .
ze hebben hem niet meer kunnen vinden Huilen Verdrietig .
dus nu rij ik niet meer alleen of ik heb mijn mobiel bij me *LOL* Haha! Party!! Pling .
het is toch niet normaal dat je niet eens meer rustig kan rijden .
en o ja ik ben ook nergens bang voor hoor Pling .

groetjes snoocky Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers
Laatst bijgewerkt door snoocky op 25-07-02 11:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 09:54

[quote="Llewella"]Niks aan de hand, tot ik mijn straat inrijdt, er stond een meneer tegen mij te blaten dat ik even moest stoppen en hij ging achter mij aan en wilde een kopje koffie met mij drinken etc, niet gereageerd, zweep stevig vastgehouden en voor aangebeld ipv achterom te gaan het donkere steegje in...
quote]
Dan zou ik nijdig roepen "Man flikker op met die k.tkoffie!" en er vandoor gaan.

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 18:23

ja hier denk ik eigenlijk altijd wel aan in het bos/duin.vorig jaar ging ik eigenlijk altijd alleen naar het bos. Toen ik een keer aan het rijden was kwam er met een noodvaart uit het niets een hond aangerend en die wilde in de benen van m'n paard bijten. Toen die hond weg was keek ik om me heen of ik nog iemand zag,maar geen baas te bekennen. En ook een keer hoorde ik iemand mediteren,maar kon nog niet zien waar dat was. Zat er een man op een berg boven mij te mediteren. Hij deed niets maar toch je vind het toch vreemd. Echt eng vind ik het niet,maar let altijd wel op. Bij ons in bergen/schoorl grenst op meerdere plaatsen het mountainbike pad aan het ruiterpad en er lopen ook wel eens hardlopers op het ruiterpad en ook erg veel wandelaars op de normale paden.En een zweep kan altijd uitkomst bieden Extreme duivel . Misschien moeten we onze paarden in zulke situaties maar steigeren leren als je niet snel of helemaal niet meer kunt vluchten }>