Verzorgpaard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Francien_

Re: Verzorgpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:01

Ier schreef:
Ik denk dat het dan nog wel meevalt.
In steden/grote plaatsen kost het altijd geld.. Scheve mond

Meestal wel. Maar ik ga gratis een haf verzorgen waar ik óók op mag rijden. Aan de rotterdamse weg.

Jessica15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 09:58

heeyy
ik heb al veel verzorg paarden gehad ze waren allemaal even lief 1 ik vind het leuk om een verozrg paard te hebben het is dan net je eigen paard leuke dingentjes voor kopen enz
maar het is alleen wel jammer als de eigenaar hem of haar gaat verkopen dat heb ik nu al 4 keer gehad

Dus vanaf nu vraag ik eerst of hij of zij verkocht word ik rij nu een fries paard waarvan ik weet dat als er een goede prijs voor haar word geboden ze wel weg gaat maar ze staat niet egt te koop
Ik kan daar rekening mee houden en ben er op voor berijd niet zoals eerst dat ik een paard helemaal heb doorgereden en zo en in 1 keer verkocht was

Dus als je een verzorg paard hebt of krijgt wees er wel zeker van dat ze neit verkocht word!!!

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 10:00

INGEMUIS schreef:
Ik zou dat mesten maar gaan oefenen tot je een verzorgpaard hebt, want toen ik dat voor de eerste keer moest doen .. God ik heb staan kokhalzen in die stal Ziek
Was het zo erg. Haha!

Ik herinner me mijn eerste stal ook nog wel. Ik geloof dat die maanden niet was gemest, enkel opgestrooid. Was soort potstal geworden en die eigenaar zei: haal maar leeg. Ik en m'n vriendin der de hele middag mee bezig geweest. *LOL*