Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_angela_ schreef:die legerkisten, zijn die met voering ofzo??
Klinkt wel interresant namelijk

Karin schreef:Koude bovenbenen? Al vaker genoemd: de lange Kitt-chaps van neopreen. >KLIK HIER<
Citaat:Koude bovenbenen? Al vaker genoemd: de lange Kitt-chaps van neopreen. >KLIK HIER<
. Lynn_Nikita schreef:ik heb bergschoenen aan met sokken van het leger. Heb het vaak nog koud maar dat heb ik altijd al. Heb ziekte van ratynoud, vingers en tenen worden dan spierwit als ik koud heb, niet fijn. Thermo handschoenen werkten ook al niet, ga eens de tips van hierboven proberen. Rubber laarzen zijn in elk geval not done in winterweer, mn bergschoenen zijn stuk warmer
Karin schreef:Legerkisten! Sinds ik die heb, heb ik geen last meer van koude tenen. Ook niet op een staprit van anderhalf uur bij temperaturen rond het vriespunt. En ik ben iemand die het heel snel koud heeft, dus dat wil wat zeggen.
Karin schreef:Ik heb ze toevallig van een kledingbeurs, maar normaal gesproken kun je ze kopen bij de legerdump.

Karin schreef:Ik heb ze toevallig van een kledingbeurs, maar normaal gesproken kun je ze kopen bij de legerdump.