Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sash schreef:ik heb een tijdje een paard gereden met een wintec zadel vond ik erg lekker zitten wat ik wel ontzettend vervelend vind is als de singelstoten ook van kunstof zijn. dat werkt totaal niet meer en gaat ook snel kapot. je kan ze wel laten vervangen door leren volgens mij
SOET schreef:Bedankt allemaal om te reageren!.
Klopt het ook dat een Wintec minder ademt in de zomer (Ga je meer gaan zweten,..)
ik weet het niet hoor. Maar hoor het nu juist. En ik kan het eigenlijk wel geloven.
Alvast Bedankt!
Groeten Soet
SOET schreef:En voor wat zouden jullie gaan ? Leder of wintec ?
ik weet het niet meer
Ik probeer het even uit, En dan weetv ik mss iets meer?
mariekie schreef:Ik heb een tijd geleden een nieuwe wintec isaballe werth gekocht.
Ik on er totaal niet op rijden, weinig grip en voelde steeds een bobbel links bij mn enkel.
Heb het gelijk ingeruild voor een leren zadel.
Voor mij dus geen wintec meer.
micaela schreef:sorry maar ik niet
Noetanchamon schreef:Ik ben ook begonnen op een wintec dressuur zadel. Ik vond het helemaal niks! Dat suede is in no-time kleddernat van de regen en drogen duurt veel langer en ik vond dat stroeve zitten niet fijn.
Rij nu doorgaans op mijn Kieffer Garmisch of Kieffer Aachen, zitten beiden heerlijk. Ik vindt leer fijner, maar blijf erbij dat het een persoonlijke kwestie is.
SOET schreef:Bedankt allemaal om te reageren!.
Klopt het ook dat een Wintec minder ademt in de zomer (Ga je meer gaan zweten,..)
ik weet het niet hoor. Maar hoor het nu juist. En ik kan het eigenlijk wel geloven.
Alvast Bedankt!
Groeten Soet