Dank voor alle lieve reacties. Aangezien ik toen het gebeurde niemand in de buurt had was het wel fijn om het even van me af te kunnen schrijven, wetende dat jullie het zouden begrijpen. Het verplaatsen is gelukt. We moesten vanavond hooi van het land afhalen dus we hadden aanhangers mee. Met z'n vieren hebben we magic op kunnen tillen in de aanhangwagen. Dat ging heel beheersd, er hoefde niet gesjord en getrokken te worden. Met de aanhanger hebben we hem vervolgens naar voren naar de weg gereden en hem er daar weer afgetild. Ik wilde er toch zelf bijzijn om er zeker van te zijn dat het voor zover mogelijk met respect gebeurde, en bovendien hadden ze het met zijn drieen niet gered denk ik. Magic was wel niet zo groot maar wel een beetje een spekkie
.
Wat ik heel erg vond is dat toen de aanhanger met magic erop langs het landje van Max ging, Max heel erg lang bleef hinniken, hij bleef ons echt nakijken. Dat brak mijn hart.
Maar goed, hij ligt nu, onder een deken voor en ik heb afscheid van hem genomen. Ik zal hem missen die dondersteen. Nooit meer een spekkie in de net aangelegde tuin, nooit meer een overhoop gehaalde stal als hij weer eens ontsnapt was, nooit meer zijn gehinnik als begroeting iedere keer als ik achterom kom.....nooit meer Magic
maar gelukkig wel een heleboel hele fijne herinneringen.
Laatst bijgewerkt door astridh op 17-07-02 21:55, in het totaal 3 keer bewerkt