Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Maar terwijl ik dit alles weet, ik zou hem direct opnieuw terugkopen, hij is mijn maatje en mijn alles, hij heeft me door een zware periode geholpen (zo zie ik het toch, hij was mijn 'uitlaatklep') en ik zou hem voor geen geld van de wereld nog kwijt willen...
Verder is het gewoon een hele vriendelijke reus met goede gangen en hij is, voor mij heel belangrijk, buiten superbraaf.
.
Ik zou hem dus zeker opnieuw kopen, maar dan wel als driejarige en hem niet nog een keer zes jaar lang in een manege laten lopen om hem uiteindelijk dan toch maar te kopen.
Ik had toen helaas geen geld om hem te kopen, achteraf had ik gewoon naar de bank moeten rennen voor een lening.
Daar kan ik dus niets mee, ik vind haar gewoon geinig, lief, gezellig en ze kan ook nog wel aardig sjouwen. Maar het rijden valt bepaald niet mee....
Mijn huidige knollie heeft even op moeten boxen tegen het imago van de vorige, maar het is zo'n fijn dier dat zo graag voor je wil werken...Dressuur gaat nu top (in 7 wedstrijden B door + vier punten in L), springen doet hij fantastisch, nu ik nog en ook het sgw werk staat op de planning. Buiten wordt hij steeds fijner en krijgt hij veel vertrouwen. Erg leuk. Dit is absoluut een blijvertje.

Het veulen is er daarna dan gekomen,maar daar heb ik zeker geen spijt van!